הערעור של בן בסט נדחה, תורג'מן: "מרגיש טוב יותר"

עדן בן בסט
עדן בן בסט | דני מרון

בית הדין העליון של ההתאחדות לא נענה לבקשתה של הפועל חיפה לבטל את ההרחקה של החלוץ, במועדון עדיין לא החליטו האם להמשיך לפעול בנושא במישור המשפטי. החלוץ, שנפגע בראשו מול חדרה, ינסה לחזור בהדרגה

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה קיבלו היום (שישי) בשורה מאכזבת. ההתאחדות לכדורגל פרסמה את החלטת בין הדין העליון, שבחר לדחות את הערעור של מוליכת ליגת העל בנוגע להרחקתו של עדן בן בסט במחזור האחרון מול מכבי נתניה.

שופט בית הדין העליון, אמנון סטרשנוב, כתב בהחלטתו: "אין להפוך את בית הדין העליון ל'ערכאות ערעור' של שופט המשחק כאשר אלה אינן נושאות חן בעניין צד זה או אחר. כל תוצאה אחרת תגרום למדרון חלקלק, בו יוצפו מוסדות ההתאחדות בעשרות, אם לא מאות, פניות בהן מערערים הצדדים על החלטות שופט המשחק".

בקבוצה לא הופתעו מההחלטה וציינו כי בבית הדיין קיים חשש משמעותי ליצור תקדים בנושא, ולכן הם בחרו בהחלטה הקלה יותר. עדיין לא ברור האם במועדון ימשיכו לפעול בנושא במישור המשפט בנוגע לבן בסט. ועדיין, מצבו של החלוץ הוא לא הסיבה היחידה שמדאיגה את ראשי הקבוצה.

המוליכה סיימה את המפגש מול הפועל חדרה עם מספר פצועים כאשר אלון תורג'מן, שנפגע בראשו, ישוב לאימונים בהדרגה בשבוע הבא. מאמון קשוע יעבור בדיקה ברגלו על מנת לאבחן את הפציעה ובקבוצה מקווים כי לא מדובר בפציעה שתגרום לו להיעדר תקופה ארוכה.

תורג'מן, ששוחרר אתמול בערב מבית החולים, אמר הבוקר: "תודה לאל אני מרגיש יותר טוב. אנוח מספר ימים ואחזור לפעילות עם הקבוצה. תודה למאות האוהדים והחברים שדרשו בשלומי ולצוות הרפואי המסור של בית החולים הלל יפה בחדרה". שחקני הקבוצה והצוות נפגשו אחרי משחק האימון מול הפועל חדרה לארוחת גיבוש במסעדת אפרטו באזור התעשייה הדרומי בקיסריה. 


ערב גיבוש (יח"צ) 


חוגגים יחד (יח"צ) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי