בכר: הספידו אותנו בתחילת העונה כי באמת שיחקנו רע

באר שבע
באר שבע | דני מרון

מאמן באר שבע בתום ה-1:3 על עכו: "יכולנו לשחק יותר טוב". שהר כובש הצמד על ברדה: "היינו בטראומה ממה שקרה אבל עברנו הלאה". שביט: "אי אפשר לחיות עם הנאיביות הזאת". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

"היינו יכולנו לעשות יותר במשחק הזה בטח כשהובלנו 1:3, אבל העיקר שלקחנו את שלוש הנקודות", אמר ברק בכר בסיום ה-1:3 בבית מול הפועל עכו שהקפיץ את האלופה למקום השני עם אותו מספר נקודות (23) כמו של המוליכה הפועל חיפה.

"נכון שפתחנו עם מתן אוחיון ולואי טאהא אבל לא בגלל שזלזלנו בעכו אלא בגלל שיקולי רוטציה לקראת המשחק החשוב בלוגאנו ביום חמישי בליגה האירופית", הוסיף בכר וגם הדגיש: "מצד שני בהחלט גם הגיע להם לפתוח".



על כך שמדובר בפתיחת העונה השנייה הטובה בתולדות באר שבע:
 "יש לנו מאזן לא רע אחרי עשרה משחקים, אבל יותר חשוב לי שניראה טוב. נכון שהספידו אותנו בתחילת העונה אבל זה בגלל באמת לא שיחקנו טוב".


בן שהר,
שסיים את המשחק עם צמד: "עברנו טראומה עם כל מה שקרה לאליניב ברדה. הוא המנהיג והקפטן שלנו. אני שמח שהצלחנו לעבור את זה ולהתקדם הלאה".


על ההבדלים בין באר שבע של פתיחת העונה לזאת הנוכחית:
"נכון ששיחקנו רע בתחילת העונה אבל אנחנו לא מכונות. עובדה שמאז רק השתפרנו ממשחק למשחק. נכון שלא דרסנו את עכו, אבל עדיין יש התקדמות".


שהר. "מה קרה לנו בתחילת העונה? אנחנו לא מכונות" (דני מרון)

על ההשתלבות שלו: "חזרתי טוב מהפציעה. הצוות המקצועי והרפואי עזרו לי להיכנס לתלם. אני מרוצה מכך שנתתי שני גולים".


על לוגאנו: "
בעונה שעברה עשינו מסע יפה מאוד באירופה ואנחנו רוצים להמשיך אותו נגם העונה. השווייצרים קבוצה מאוד טובה, אבל באר שבע תמיד רוצה להתחרות על כל מה שניתן כולל לעבור את שלב הבתים". 

מאמן עכו, אלדד שביט: "יש לי רגשות מעורבים מהמשחק. ניסינו להפיק את המקסימום מהמגרש הקשה הזה ולפרקים גם הצלחנו, אבל אז ספגנו שערים מיותרים. אי אפשר לחיות עם הנאיביות הזאת".


שביט. "אני מאמין בשחקני ההגנה  שלי"

על ההבדלים בין המחצית הראשונה לשנייה: "השער השלישי בדקה ה-49 הוציא לנו את האוויר".

על כך שיש לו את ההגנה הכי גרועה בליגה: "אני מאמין בשחקנים שלי ואוהב אותם ובטוח שנצליח לשפר את הדברים החלשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי