יו דאלאס תמך בהרחקת בן בסט, בכיר הגיב: "זה מגוחך"

עדן בן בסט
עדן בן בסט | דני מרון

היועץ המקצועי של איגוד השופטים הצדיק את ההחלטה בגינה חלוץ הפועל חיפה ייעדר ביום ראשון מול מכבי תל אביב, שופט בליגת העל ביקר זאת בשיחה עם ספורט1

(גודל טקסט)

לפני שלושה ימים דחה בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל את ערעורה של הפועל חיפה בנוגע להרחקתו של עדן בסט, שכזכור פגע בשוער מכבי נתניה גולן אלקסלסי, שלטענת המועדון התחזה וסחט כרטיס צהוב שני ואדום מהחלוץ שכעת יחמיץ את המשחק ביום ראשון מול מכבי תל אביב.

הדיין אמנון שטרסנוב טען אז ש""אין להפוך את בית הדין העליון ל'ערכאות ערעור' של שופט המשחק כאשר אלה אינן נושאות חן בעניין צד זה או אחר", אלא שלספורט1 נודע הערב (שני) שגם יו דאלאס, היועץ המקצועי של איגוד השופטים, תמך בהחלטה שהרחקתו של עדן בן בסט תישאר בעינה.

למעשה, דאלאס טען כי הכרטיס הצהוב שהונף לעברו של בן בסט, השני שלו במשחק וזה שבגינו הוא הורחק, היה מוצדק. הוועדה המקצועית העבירה לגרמני סרטון של האירוע וביקשה את תגובתו לכך, הוא בתגובה טען כי מדובר בהחלטה מוצדקת של צוות השיפוט ומיד לאחר מכן עודכנו בכך שופטי הליגה.


בן בסט ואלקסלסי. החלוץ ייעדר מול מכבי ת"א, יו דאלאס גיבה את ההחלטה (דני מרון)

עם זאת, שופט בכיר בליגת העל שאישר את הפרטים לספורט1, טען כי מדובר בהחלטה "מגוחכת". כזכור מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר טען מיד אחרי המשחק כי "אלקסלסי רמאי ואני עדין. זה היה חטא על פשע", וגם הבעלים יואב כץ תקף את השופט רועי ריינשרייבר ואמר: "השופט נכשל בצורה חריפה". כידוע היה זה הפסדה הראשון של הפועל חיפה, שכעת חולקת את הפסגה עם הפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי