אלדד שביט: "אם הצלחנו לעצור את וואקמה ננסה גם את פ"ת"

אלדד שביט
אלדד שביט | אודי ציטיאט

מאמן הפועל עכו דיבר לקראת המשחק בשבת: "לא עושים תחרות מי יותר בלחץ". חשש ממצב הפצועים, נסיון להכשיר את סיסוקו. זינו: "הגעתי לעכו כדי לשחק ולצערי הייתי לא מוכן"

(גודל טקסט)

לאחר שחזרה מפגרה בשבוע שעבר, אך הפסידה להפועל באר שבע, תנסה הפועל עכו לאגור נקודות כבר במשחק הקרוב מול מכבי פתח תקווה (שבת, 20:30).

בעכו מודעים לעובדה כי מדובר במשחק לא פחות קשה ובעיקר חוששים מהפציעות של שני שחקני ההגנה ינון אליהו ומחמדו סיסוקו. במועדון חוששים לגבי כשירותו של הבלם הזר וינסו להכשירו לקראת המשחק.

המאמן אלדד שביט אמר לקראת המשחק: "מדובר בקבוצה מצוינת שסיימה בצמרת הגבוהה בעונה שעברה וגם העונה ציפתה להיות במקום גבוה יותר. אם הצלחנו לעצור את טוני וואקמה אז ננסה לעשות זאת גם מול שחקני מכבי פ"ת. כל מועדון בלחץ ואנחנו לא עושים תחרות מי יותר בלחץ. אם אנחנו רוצים לשרוד אז אנחנו חייבים את הנקודות ולא מתעסקים בבעיות של אחרים".

אלדד שביט
אלדד שביט. לא מתעסק בבעיות של אחרים (אודי ציטיאט)

קשר הקבוצה לוטם זינו הוסיף: "הגעתי לעכו כדי לשחק ולצערי הגעתי לכאן לא מוכן. לאחרונה אני בהרכב ושמח להיות כאן. אלדד מאמן מצוין שעובד קשה ומשפר אותנו גם מבחינה טקטית ועושה לנו אסיפות וידאו. הוא הכניס המון אנרגיה חדשה ונמשיך להילחם כדי לשרוד בליגה עד לסיום העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי