במכבי פ"ת זועמים: במצבו לא היה חכם מצדו של סיבוק לדבר ככה

תומאש סיבוק
תומאש סיבוק | דני מרון

המלאבסים כועסים על דבריו של הבלם בראיון בצ'כיה: "הליגה הישראלית חלשה? אם הגמל היה רואה את הדבשת של עצמו, הוא היה שובר את הרגל", "הוא נמדד בזכוכית מגדלת"

(גודל טקסט)

זעם גדול במכבי פ"ת על הבלם תומאש סיבוק, שהתראיין הבוקר (חמישי) בארצו ודיבר על תחילת תקופתו בקבוצה. סיבוק דיבר בין השאר על התנאים הפחות טובים בקבוצה ועל כך שהוא מרגיש לא מוערך.

"במצבו, במיוחד כשהוא נמדד בזכוכית מגדלת, זה לא דבר חכם לעשות. להגיד שזה יגרום לנו לשחרר אותו? זה עוד מוקדם, אבל בוא נגיד שהוא לא הוסיף לעצמו נקודות זכות", אמר גורם בכיר. "יש משפט שאומר שאם הגמל היה רואה את הדבשת של עצמו, הוא היה שובר את הרגל", תקפו במועדון. "הוא מדבר על זה שלא ראו את סיבוק האמיתי? גם אנחנו מחכים לראות. אנחנו כן נותנים לו את הצ'אנס. הוא אומר שהליגה חלשה? הוא דווקא זה שסיפר שהליגה הישראלית קשה ממה חשב".

כאמור, מעמדו של סיבוק גם כך בסכנה ולא מן הנמנע שהתגובות הסוערות בפ"ת יובילו לצעדים כנגד השחקן: "לא יהיה חכם לשלוף עכשיו ישר, יש עוד חודש עד ינואר ונראה מה קורה".

במקביל, בפ"ת ממשיכים להתכונן למשחק החשוב בשבת מול הפועל עכו (20:30). עודד אלקיים שבר את האצבע באימון במהלך השבוע וייעדר, כאשר המאמן שרון מימר ניסה מספר תרגולים באימון ויגבש את ההרכב רק מחר.

תומאש סיבוק. במועדון זועמים (דני מרון)
תומאש סיבוק. במועדון זועמים (דני מרון)

המאמן המנטלי אילן בכר, ערך היום אסיפה ארוכה לשחקנים בנושא הכלים להתמודדויות עם מצבים שונים במשחק, כאשר בקבוצה מקווים שזה יעזור לשחקנים להתגבר על הבעיות המנטליות מתחילת העונה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי