עזוז בספק לק"ש, בן ארי: "רוצים פלייאוף עליון"

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | עדי אבישי

קפטן בני יהודה סובל מכאבי גב ועדיין לא הוחלט האם הוא יהיה בסגל למשחק החוץ הקשה בקריית שמונה. דן מורי תורגל במקומו. יונתן כהן צפוי לשוב ל-11. שון וייסמן בתמונת ההרכב של חיים סילבס

(גודל טקסט)

קפטן בני יהודה איציק עזוז סובל מכאבי גב והוא בספק למשחק החוץ מחר (שבת) בקריית שמונה. הבלם עבר טיפולים ולא נטל חלק באימון הקבוצה שנערך אתמול. היום הוא ינסה להשתתף באימון הצהריים לפני היציאה של הקבוצה לבית מלון הגושרים ורק אז יוחלט האם הוא יהיה בסגל. בהיעדרו של עזוז תורגל דן מורי כאחד משלושת הבלמים של הכתומים, לצידם של פז בן ארי ועאיד חבשי. המאמן יוסי אבוקסיס מתכנן שינוי בחלק הקדמי, כשיונתן כהן צפוי לקבל את הקרדיט על חשבונו של מאוויס צ'יבוטה.

"אני לא חושב שהפגרה באה לנו בזמן פחות טוב", אמר הבלם פז בן ארי לקראת המשחק. "אולי העצירה הזאת עשתה לנו טוב. אמנם לא היינו עם הראש בעננים, אבל היה לנו זמן לרדת לקרקע ולבוא צנועים למשחק מול קריית שמונה כדי לנצח שם". על המוקש שמצפה להם: "אנחנו לא טובים רק במשחקים גדולים. דווקא מול ב"ש ומכבי הפסדנו. יוסי יכין אותנו כמו שצריך לקראת קרית שמונה וניתן הכל כדי לנצח".

על המומנטום שבו נמצאת הקבוצה אחרי שני ניצחונות רצופים אמר בן ארי: "ברור שניצחון שלישי ברציפות ייתן לנו עוד אוויר, אבל אנחנו לא מסתכלים על הטבלה בשלב הזה. אנחנו באמת באים משבת לשבת לקחת נקודות שיעזרו לנו ויעשו לנו את החיים יותר קלים בהמשך". הבלם בן ה-21 סיפר על תחושותיו האישיות: "אני ממש שמח פה, בעונה הראשונה לא שיחקתי הרבה ולא הורדתי את הראש, עכשיו אני מקבל את הקרדיט ואני מקווה שיוסי מרוצה ממני. שיחקנו במערך של שלושה בלמים מתחילת העונה והתיאום שלנו טוב יחד, אבל אני והקבוצה יכולים לשחק טוב גם במערך של שני בלמים".


ישוב ל-11 של יוסי אבוקסיס. יונתן כהן (דני מרון)

בן ארי לא מתרגש מהאחריות המוטלת על כתפיו בחלק האחורי: "תפקיד הבלם הוא תפקיד מאוד אחראי, כזה שלוקחים בו הכי פחות סיכונים ואי אפשר לעשות טעויות. אתה חייב להיות אחראי על המגרש ואני מרגיש שזה עוזר לי. כבר בנוער הרגשתי מאוד בוגר. הייתי כמו עוזר מאמן על המגרש". על חוסר היציבות שמאפיין העונה את הקבוצה: "פתחנו את העונה בצורה מצוינת. לאחר מכן, כמו שקורה לכל קבוצה, הייתה לנו נפילה קטנה ועכשיו חזרנו ליכולת טובה ואני מקווה שלא תהיה עוד נפילה ונמשיך את רצף הניצחונות. לא יודע מה המטרה של הקבוצה, לא הגדרנו, אבל אנחנו לא מתביישים להגיד שאנחנו רוצים פלייאוף עליון. בינתיים אנחנו חיים משבת לשבת ובאים לנצח כל משחק כדי שנוכל להגיע לשם".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי (איציק עזוז), פז בן ארי, אעיד חבשי, בן תורג'מן, סתו פיניש, יובל אשכנזי, יונתן כהן, אלמוג בוזגלו, נריוס ואלסקיס.

שון וייסמן בתמונת ההרכב, חיים סילבס: "לא נעשה סיכומים באמצע העונה"
בקריית שמונה מרוצים מהעבודה במהלך הפגרה ומקווים לראות השינוי מול בני יהודה. בקבוצה הצפונית יצאו לחופש ברגשות מעורבים. מצד אחד המועדון הציג השחקנים הציגו שיפור במשחקים האחרונים וניצחו את בית"ר ירושלים בגביע הטוטו ואת מכבי חיפה בליגה, אך מצד שני קיימת אכזבה מהחלק הקדמי שלא הצליח לכבוש מול הפועל אשקלון.


צפוי לקבל קרדיט. וייסמן (ערן לוף)

במהלך הפגרה עבד הצוות המקצועי שעות נוספות על מנת לשפר את הדברים הפחות טובים ואנשי הצוות ניסו להעלות את הביטחון של שחקני ההתקפה, שנראו טוב יותר טוב במשחק ההכנה מול מכבי חיפה בו ניצחה קבוצתו של חיים סילבס 0:2. המאמן התייחס לפגרה: "ניצלנו אותה לעבודה פיזית. שמנו דגש על מה שרצינו והיה לנו משחק אימון מוצלח מול מכבי חיפה".

ראשי המועדון וסילבס עצמו יודעים שהמבחן יהיה במשחקים הקרובים וביניהם כמובן גם המשחק מחר מול בני יהודה. בקריית שמונה לא מזלזלים ביריבה מהשכונה, אבל יודעים כי אם הקבצה רוצה להגיע לפלייאוף העליון היא צריכה לנצח משחק כזה בבית. סילבס התייחס למשחק: "לבני יהודה יש שאיפות גבוהות מהמקום בו היא נמצאת וגם לנו. לא נעשה סיכומים כרגע, אלא בסוף העונה. נגד אשקלון היו חסרים לנו נגיעות קטנות בחלק הקדמי בשביל לנצח".

מבחינה מקצועית המאמן לא צפוי לערוך שינויים בחלק ההגנתי, אך קיימת התלבטות גדולה לגבי שחקני ההתקפה. הקשר אפונסו טיירה שהיה מוצהב מול אשקלון יחזור להרכב, כאשר גם שון וייסמן צפוי לפתוח.

הרכב משוער: איתמר ניצן, אמיר נאסר, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, סאן מנחם, עדן שמיר, אפונסו טיירה, דידייה ברוסו (עידו דוידוב), נייג'ל האסלבנק (אחמד עאבד), שון וייסמן, שובל גוזלן.


מרוצה מהעבודה בפגרה. חיים סילבס (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי