סכנין תשוב למערך של שני בלמים, שמש צפוי לפתוח

סגס תאמבי
סגס תאמבי | ערן לוף

במועדון חוששים כי אי הצלחה במשחק מול אשקלון תגרום לזעם רב אצל הקהל, המאמן זוכה לגיבוי. תאמבי ישוב לקישור, כליבאת להרכב. משומר מחוץ לסגל של יובל נעים: "נעשה הכל בשביל לנצח"

(גודל טקסט)

בני סכנין היא אולי הקבוצה שסובלת יותר מכל קבוצה אחרת בליגה ממכת פציעות. במועדון מסמנים את העובדה שבשום משחק העונה לא נהנה המאמן פליקס נעים מסגל מלא, ואכן גם למשחק הקרוב מול הפועל אשקלון (שבת, 16:00) תגיע הקבוצה ללא הבלם עלאא אבו סלאח, הקשר ג'אבר עטאא והחלוץ שלומי אזולאי הפצועים וללא מארון גנטוס שהורחק במשחק האחרון מול מכבי חיפה.

למרות ההיעדרויות, במועדון מספרים כי המשחק מול אשקלון הוא אחד החשובים בליגה, גם לאור העובדה שניצחון יעלה את הביטחון ובתקווה יאפשר לקבוצה להציג יכולת טובה וישיב אותה למסלול הניצחונות. עיקר החשש נובע מכך שאכזבה נוספת תביא לזעם מצד הקהל, כאשר כבר אחרי ההפסד מול מכבי חיפה קראו חלק מהאוהדים להתפטרותו של המאמן.

בסכנין נותנים גב לנעים ומקווים כי החיזוק שיגיע בחודש ינואר יעזור להתגבר על הפציעות בשבועות האחרונים. כעת, בשל היעדרותם של גנטוס ואבו סלאח, יפתח נעים עם שני בלמים והקשר סגס תאמבי יחזור לעמדת הקשר. בהתקפה ישנה התלבטות בין לוקאס גאושו ועידן שמש, אולם נראה כי העדיפות תהיה לשמש שחוזר לכושר מצוין וזאת לאחר ההיעדרות של מספר שבועות בגלל פציעה. "כל אחד מבין את חשיבות המשחק ואת חשיבות הניצחון. בבית שלנו אנחנו צריכים לנצח כל יריבה ובטח קבוצה כמו אשקלון כדי להתקרב בפלייאוף העליון. זה מבחן של השחקנים בדיוק כמו שזה המבחן של פליקס נעים", אמרו בסכנין.


עידן שמש. ישוב להרכב של פליקס נעים? (ערן לוף)

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, סארי פלאח, וונדרסון, אייהב גנאיים, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, עידן שמש (לוקאס גאושו).

משומר מחוץ לסגל, נעים: "נעשה הכל בשביל לקחת נקודות"
הפועל אשקלון תצא מחר (שבת) למשחק חוץ בעכו נגד בני סכנין, ותנסה לקחת נקודות מול היריבה שצמודה אליה בטבלת ליגת העל. המאמן יובל נעים יחסר את שני הפצועים טל איילה ואלעד גבאי שסובלים מפגיעות קשות ויעדרו בחודשים הקרובים. גם מגן הרכש החדש, אייל משומר, לא צפוי להיכלל בסגל. בצוות המקצועי מעדיפים לתת לשחקן הוותיק ימי אימון נוספים, על מנת שיכנס לכושר ויהיה מוכן במאה אחוז. עוז ראלי ורמזי ספורי שסיימו לרצות עונש הרחקה צפויים לחזור.

"התאוששנו קצת מהתקופה הפחות נעימה שעברנו לפני הפגרה, עם כל הקטע של הפציעות של אלעד גבאי וטל איילה", אמר המאמן יובל נעים לקראת המשחק. "המורחקים וחלק מהפצועים יחזרו ואנחנו יוצאים למשחק חוץ מאוד קשה. נעשה הכל כדי לקחת נקודות במשחק הזה. סכנין היא קבוצה בליגה שלנו, כל המשחקים בליגה שלנו, מול הקבוצות שאנחנו חושבים שאנחנו ברמה שלהם לפחות, זה משחקים שכל תוצאה בהם אפשרית ואני מקווה שנצליח לעשות תוצאה טובה".


ימתין להופעת הבכורה בכחול. אייל משומר

במועדון הדגישו השבוע כי אין עדין סיכום סופי עם החלוץ דויד מנגה, שאמור להגיע בינואר ולחזק את הקבוצה. כרגע ממתינים שהוא יגיע להסכם עם קבוצתו הנוכחית זירה מהליגה באזרבייג'אן ורק אחרי שיקבל שחרור, אפשר יהיה להשלים את העסקה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, שי חדד, אבי מלכה, ברניסלאב יובאנוביץ', עוז ראלי, טל מכלוף, מירקו אורמוש, משה לוגסי, מילאן סמיליאניץ', רודי חדד, גודנס אג'אי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי