קרב האחרונות: ג'ראפי יפתח באשדוד, ניקוליץ' ייעדר ברעננה

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | דני מרון

קרב התחתית הלוהט בין שתי המדורגות מתחת לקו האדום ייערך ביום ראשון באצטדיון הי"א. תורג'מן יזכה לקבל בחזרה את השוער לדקות בכורה העונה, המונטנגרי לא נרשם בהתאחדות

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מאבק התחתית הלוהט בין שתי המדורגות מתחת לקו האדום ייערך מחר כשקבוצת מ.ס. אשדוד תארח את הפועל רעננה (19:00), אחרי שהמארחת קיימה מחנה אימונים מיוחד בקיסריה לשם חיבור וגיבוש מקצועי.

מהמשחק מחר ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים הקשר גדי קינדה, אולם הכותרת בקבוצה היא חזרתו של השוער יואב ג'ראפי שיערוך את הופעת הבכורה שלו העונה לאחר שהחלים משבר בידו במהלך מחנה האימונים של הקבוצה בקיץ ומאז שיחק במקומו ירדן קרישטול. הקשר הברזילאי סידני ממתין להחלטת בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בנושא אישור המעבר שלו לקבוצה מהפועל רעננה ובינתיים מתגורר בדירה ששכרה עבורו הקבוצה.

המאמן עמיר תורג'מן אמר לקראת המשחק: מחנה האימונים בקיסריה היה טוב כדי להכיר את יותר טוב לאחר חודש עבודה. קיימת התקדמות ועכשיו צריך להראות את זה במשחקים ולהוציא מהשחקנים את המקסימום. הסגל שלנו מאוד דליל וקצר והרצון הוא לצרף עוד שחקנים. היכולת נגד הפועל עכו במחזור האחרון לא הספיקה ועכשיו נגד רעננה נראה כדורגל חיובי וטוב יותר – מי שיהיה בהרכב נמצא בכושר טוב ומגיע לו לשחק".


ג'ראפי. מוכן לפתוח רשמית את העונה (עדי אבישי)

ניקוליץ' ייעדר, פושה ואבוחצירה ימשיכו בחוד
המדורגת האחרונה בטבלה, הפועל רעננה שצברה העונה רק ארבע נקודות עד כה, מעודדת מהיכולת מההפסד למכבי תל אביב ערב היציאה לפגרה ובמועדון בטוחים שביכולתם לחזור עם נקודות מאשדוד. עם זאת, במועדון התאכזבו כי הקשר נמני ניקוליץ' לא יוכל לערוך את הופעת הבכורה מחר מכיוון שטרם נרשם בהתאחדות. הסיבה היא בעיה טכנית בשחרורו של פורצ'ה.


ניקוליץ' בעת הצגתו ברעננה. הבכורה תיאלץ להידחות (אתר רשמי)

המאמן מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק קשה וחשוב נגד אשדוד שנמצאת פחות או יותר במצב שלנו ואנחנו מכירים את היכולות שלהם. התכוננו כמו שצריך ליתרונות שיש להם בחלק הקדמי ומקווה שניישם את זה במשחק".

הרכבים משוערים
מועדון ספורט אשדוד:
 יואב ג'ראפי, טום בן זקן (יצחק אספה), קרלו ברוצ'יץ', ויקטור גאנב, אביב סולומון, תום מונד, יובל יעקובוביץ', דין דוד (משה אוחיון), אדילסון באהיה, מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה (בנצי מושל).


הפועל רעננה:
תומאס קושיצקי, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, בן והבה, בן בנימין, עמנואל אמבולה, רועי שוקרני, יובל טיטלמן (מוחמד שאכר), דור חוגי, שמעון אבוחצירה, ג'ורדן פושה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי