צפו בתקציר: 1:2 יקר לעירוני קריית שמונה על בני יהודה

עאבד. איזי שרצקי ישחרר?
עאבד. איזי שרצקי ישחרר? | צילום: ערן לוף

סילבס חגג ניצחון רביעי העונה בתום דרמה. ריאן (71) כבש את הראשון שלו העונה ופרץ בבכי, וייסמן (87) המחליף הכפיל. ואלסקיס (89) רק צימק וקנדיל הורחק. אדלר התעלם מפנדל על צ'יבוטה, עאבד ספג קריאות גזעניות

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה גברה הערב (שבת) 1:2 על בני יהודה, במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל, במשחק שהועבר בשידור ישיר בספורט4. חיים סילבס חגג ניצחון רביעי העונה בסיומה של דרמה גדולה בצפון, דווקא אחרי מחצית ראשונה פושרת. הקבוצה של יוסי אבוקסיס, קופחה בצורה דרמטית בתוספת הזמן כאשר זיו אדלר התעלם מפנדל ברור על מאוויס צ'יבוטה בתוספת הזמן. למרות הטעות של צוות השיפוט, הכתומים סיפקו יכולת פושרת והם ספגו את ההפסד החמישי שלהם.


הדבר המרכזי שהתרחש במחצית הראשונה הייתה האזהרה של כרוז המשחק לעבר בני יהודה, שהשמיעו קריאות גזעניות לעבר אחמד עאבד. המארחת, שאיבדה את קרלוס קוויאר בשל פציעה בדקה ה-48, הפנימה את יחסי הכוחות ויצאה קדימה במחצית השנייה. תחילה שובל גוזלן פספס מול שער ריק כשפגש את הקורה, אמיר נסאר סיפק החמצה משלו ואז הגיע איסמעיאל ריאן. הקשר כבש את הראשון שלו העונה בסיומה של מתפרצת מבריקה בדקה ה-71, וחגג עם דמעות. 


נייג'ל האסלבנק, שהיה אחראי לבישול הראשון, התחיל את המהלך של השער השני עם מסירה לעבר ריאן, שבישל לשון וייסמן. האחרון עלה כמחליף וכבש את השני שלו העונה. הקצב המשוגע בצפון נמשך כאשר נריוס ואלסקיס סובב כדור חופשי איכותי, שהכניע את איתמר ניצן. דווקא בדקות בהן הכתומים חלמו על נקודה, הם איבדו את מאור קנדיל שהורחק בשל עבירה על ריאן. עמוק בתוספת הזמן, צ'יבוטה חדר לרחבה והוכשל. אדלר בחר לסמן לו להמשיך ושגה. קריית שמונה תנסה למנף את הביטחון מול מכבי תל אביב בחצי גמר גביע הטוטו ביום רביעי. בני יהודה תשאף להתאושש במחזור הליגה הבא, אז היא תארח את בני סכנין.



כבש ובכה. ריאן (ערן לוף) 


הרכבים: 

עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נאסר, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר (עיאד אבו עביד, 48), סאן מנחם, עדן שמיר, אפונסו טיירה, איסמעיל ריאן, נייג'ל האסלבנק, אחמד עאבד (עומר לקאו, 82), שובל גוזלן (שון וייסמן, 73).


בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, איציק עזוז (מתן חוזז, 75), פז בן ארי, אעיד חבשי, בן תורג'מן, סתו פיניש, יובל אשכנזי, יונתן כהן (מאוויס צ'יבוטה, 66), אלמוג בוזגלו (דובב גבאי, 78), נריוס ואלסקיס.



ניצחון חשוב. הצוות המקצועי של קריית שמונה (סוכנות ג'יני) 


מהלך המשחק: 
דקה 1 – זיו אדלר הוציא את המשחק לדרך. 


דקה 8 – שיתוף פעולה של צמד החלוצים של המארחת, חתך את ההגנה הכתומה. גוזלן מצא את 
האסלבנק, שמשלושה מטרים לא הצליח ליצור מגע עם הכדור. 


דקה 25 – קרן טובה של אשכנזי מצאה את חבשי בתוך תיבת החמש. הבלם נותר לא מכוסה, אבל מחמישה מטרים שלח את הכדור הרחק מהמסגרת. איזה פספוס עבור האורחת. 


דקה 35 – דאגה לאבוקסיס? חבשי ספג מכה בראשו, קיבל טיפול ושב לשחק. האם הבלם יוכל להמשיך עד המחצית? 


דקה 40 – אוהדי האורחת החלו בקריאות גזעניות לעבר עאבד. כרוז המשחק הזהיר את אוהדי בני יהודה כי המשחק עשוי להיות מופסק. 


מחצית ראשונה מאכזבת. אבוקסיס (דני מרון) 


דקה 48 – חילוף ראשון של סילבס. קוויאר, שנפגע, פינה מקום לאבו עביד. 


דקה 55 – סוף סוף הזדמנות למארחת. עאבד נותר חופשי ומ-20 מטרים הוא בעט כדור חד, שנעצר אצל זובאס. גוזלן השתלט על הכדור החוזר, ירה במהירות ונעצר בקורה. פספוס גדול לצפוניים. 


דקה 64 – עוד התקפה טובה של המארחת. נסאר שיתף פעולה עם ריאן, שמצא את המגן בתוך הרחבה למצב נהדר. נסאר ירה ברשלנות היישר לידיים של זובאס. 


דקה 71, קריית שמונה עלתה ל-0:1 – סוף סוף שער. האסלבנק יצא קדימה ומול הגנה דלילה מצא את ריאן. האחרון חדר לרחבה, ניער את עזוז ומול זובאס ירה כדור עוצמתי לפינה. שער בכורה לריאן העונה, שהזיל מספר דמעות אחרי החגיגות. יתרון מוצדק למארחת. 


דקה 83 – המארחת כמעט הכפילה. וייסמן יצא לדהירה, עבר את חבשי אך מול זובאס ירה ברשלנות מחוץ למסגרת. 



ספג פעמיים. זובאס (לירון מולדובן) 


דקה 87, קריית שמונה עלתה ל-0:2 – סילבס כבר מחייך. האסלבנק שוב תפס את תפקיד המאסטר שף, וגם הפעם הוא מצא את ריאן. הקשר הסתבך, ודווקא וייסמן היה אחראי על סיומה של עוד מתפרצת נהדרת. 


דקה 89, בני יהודה צימקה ל-2:1: ואלסקיס סובב כדור חופשי נהדר, והכניע את ניצן. האם אבוקסיס יצליח לחלץ נקודה? 


דקה 90, בני יהודה נותרה בעשרה שחקנים – קנדיל חבט בפניו של ריאן והורחק. בני יהודה בעשרה שחקנים. 


דקה 92 – צ'יבוטה חדר לרחבה, והוכשל בצורה ברורה. אדלר בחר להתעלם מפנדל ברור עבור הכתומים. 


ספגו אזהרה. אוהדי בני יהודה (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי