אברמוב ייפגש עם המנהלת, ידונו בהמשך המלחמה בגזענות

ברק אברמוב
ברק אברמוב | צילום: דני מרון

בעלי בני יהודה תל אביב, שביקש להוריד את שחקניו מכר הדשא בעקבות קריאות הקהל שלו לעברו של עאבד, ידון עם בכירי הענף ואף ביקש את סיוע המשטרה. כעס על השופט זיו אדלר: "טעות שהורסת משחק"

(גודל טקסט)

בני יהודה נוצחה אמש 1:2 בקריית שמונה ולא הצליחה להמשיך את רצף שני הניצחונות שהושגו לפני היציאה לפגרה, אולם למרות ההפסד נדמה שהאירוע המשמעותי יותר מבחינת הקבוצה קרה במחצית המשחק, כאשר הבעלים ברק אברמוב בדק עם אנשי המנהלת וההתאחדות את האופציה שלא לעלות את שחקניו למחצית השנייה, בתגובה לקריאות הגזעניות שהשמיעו חלק מאוהדי בני יהודה כלפי אחמד עאבד מקרית שמונה.

על רקע המתיחות שיש העונה בין חלק מהאוהדים הכתומים לבין הבעלים, נראה שמבחינת אברמוב מדובר בעליית מדרגה במאבק שלו כנגד חלק מאוהדי הקבוצה. בסופו של דבר ולאחר שיחות שנערכו עם יו"ר המנהלת אורן חסון ועם גורמים נוספים ולאחר שהוסברו לאברמוב ההשלכות החמורות העלולות לקרות במקרה של צעד כזה, עלתה הקבוצה לשחק וסיימה כאמור את המשחק במלואו. לאברמוב הוסבר שזו לא הדרך להילחם בתופעה וכי לאי העלייה להמשך המשחק תהיינה השלכות שעלולות לפגוע מאוד בקבוצה, בעיקר בפן הכספי גם מכיוון שמעורבים זכייני שידור, טוטו וגורמים כלכליים נוספים.

בסיום השיחות ביקש אברמוב מראשי המנהלת להיפגש כבר במהלך השבוע הקרוב, במטרה לדון בהמשך הצעדים למלחמה בתופעת הגזענות. אגב, עוד במהלך המחצית הראשונה הפנו גורמים במנהלת את תשומת לבם של אנשי המשטרה באצטדיון ואף יצרו קשר עם מפקד המרחב וביקשו מהם להיכנס ליציע אוהדי בני יהודה כדי לטפל באוהדים שקראו את הקריאות.


אוהדי בני יהודה בימים יפים יותר. אלו שהגיעו לק"ש כמעט גרמו לפיצוץ המשחק (עדי אבישי)

"בבני יהודה לא תהיה גזענות ולא אלימות", אמר גורם במועדון. "ברק (אברמוב, ר.ב.) נחוש מאוד לטפל בזה ואין לו שום בעיה לנקוט בכל צעד שצריך לעשות, כולל צעדים קיצוניים, כדי למגר את התופעה. ברק לא ייכנע לשום אוהד שינסה להזיק במזיד לקבוצה ולמועדון".

בחלק המקצועי, המאמן יוסי אבוקסיס שחשש מירידת מתח, בשל היציאה לפגרה של שלושה שבועות, גילה לצערו שהחששות שלו היו מוצדקים והזהובים כמעט ולא תיפקדו בחלק ההתקפי ובסופו של דבר גם נוצחו. למרות ההפסד רחוקה בני יהודה רק שתי נקודות מהמקום השישי, שמוביל לפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה. בקבוצה נשמעו בסיום טענות קשות לשופט המשחק זיו אדלר, על כך שלא שרק לדבריהם לפנדל של 100 אחוז, שנעשה על מאוויס צ'יבוטה בתוך תוספת הזמן. "אני בטוח שהשופט לא עשה בכוונה, אבל חבל שטעות כזו הורסת משחק", אמר המאמן בסיום המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי