קורצקי: איבדנו יותר מדי נקודות, רעננה חייבת להישאר בליגה

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

בקבוצה מהשרון חגגו את ה-0:1 מול אשדוד, וממתינים לשחרור הבינלאומי של מאיוקה. המאמן החמיא לחיזוק: "סוויסה וניקוליץ' התחברו אלינו מהר". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אחרי פגרה ארוכה, הפועל רעננה חזרה אמש (ראשון)לחייך בזכות 0:1 יקר מול מ.ס. אשדוד. הקבוצה מהשרון צלחה את קרב התחתית, עלתה מעל הקו האדום ושמרה על מאזן נקי מההפסדים מול אשדוד בליגת העל. 

בנוגע ליכולת הדלה, במועדון הבהירו כי דווקא במשחק בו נכנעו למכבי תל אביב הקבוצה הציגה משחק איכותי הרבה יותר. שחקני ההגנה של הקבוצה זכו למחמאות, בעיקר על היכולת ההגנתית אחרי הרחקתו של שמעון אבוחצירה. בתוך כך, אחרי שניקוליץ' נרשם בסגל הקבוצה, ברעננה ממתינים לשחרור הבינלאומי של עמנואל מאיוקה. הזמבי, שלא שיחק בשל סאגת הרישום של סידני דה פרייטאס, ימתין להופעת הבכורה שלו.  

מנחם קורצקי שחרר אנחת רווחה בסיום:"תמיד טוב לנצח ולא ליצור רצף שלילי. היינו שווים לאשדוד עד ההרחקה של אבוחצירה. רציתי להוסיף מהירות לחלק הקדמי ולכן ביצעתי את החילופים, הרי אי אפשר להתגונן במשך 45 דקות. הכרנו את החסרונות והיתרונות של אשדוד, איבדנו יותר נקודות ואנחנו צריכים להשלים את הפער". המאמן הוסיף:"תומר סוויסה ונמניה ניקוליץ' הם שחקנים טובים, שהתחברו אלינו מהר. רעננה חייבת להישאר בליגה, גם אם יש להפועל אשקלון, הפועל עכו ואשדוד סגלים טובים".

מרוצה. קורצקי (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי