שמואל שיימן: "היינו חייבים לנצח את מכבי תל אביב"

מקסים פלקושצ'נקו ושמואל שיימן
מקסים פלקושצ'נקו ושמואל שיימן | ערן לוף

מגן הפועל חיפה התראיין ב-103FM וסיפר על ה-2:2 בסמי עופר: "שמח שזה המעמד שלנו, שאנחנו מתאכזבים מתיקו נגדם". ומה סוד ההצלחה שלהם והמטרה להמשך העונה?

(גודל טקסט)

הפועל חיפה עשויה לאבד את המקום הראשון בליגת העל בעקבות ה-2:2 הביתי מול מכבי תל אביב אמש (ראשון), משחק בו המארחים כבר הוליכו, אולם אבי ריקן ואלירן עטר הפכו את התוצאה במהרה. חנן ממן בפתיחת המחצית השנייה קבע חלוקת נקודות מהנקודה הלבנה והיום בתכנית הספורט ב-103FM התראיין המגן שמואל שיימן וסיפר על התחושות במועדון אחרי מחזור שני ברצף ללא ניצחון.

"אני חושב שאנחנו שמחים ומאוכזבים. יש אכזבה כי היינו יכולים ואפילו חייבים לנצח, אבל שמח שזה המעמד שלנו, שהתאכזבנו מתיקו עם מכבי תל אביב", אמר שיימן בתחילת הראיון, "זה יפה שהם החזיקו יותר בכדור, גם אם היה 80-20, מה זה אומר אם בעטנו שמונה פעמים לשער והם ארבע? יכולנו לנצח וכל מי שראה את המשחק יודע את זה. אחרי ה-2:2 הגענו לאחד על אחד מול השוער, חבל".

אם הפועל חיפה מסוגלת לרוץ בצמרת הגבוהה גם בשני הסיבובים הבאים: "הכי ריאלי שננסה להיות בפלייאוף העליון. אי אפשר לדעת מה יהיה, אבל זו המטרה. אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו הולכים על אליפות, זה עוד רחוק מאוד. אנחנו אחרי 11 מחזורים ואם לא נהיה בפלייאוף העליון זו תהיה אכזבה".

סוד ההצלחה של הפועל חיפה: "קבוצה מאוזנת עם 11 שחקנים טובים שעומדת טוב על המגרש. יש כאן ממש איכות בחלק הקדמי, שחקנים שיודעים להבקיע, וזה דבר חשוב".


הפועל חיפה חוגגת מול מכבי ת"א. יצאה מאוכזבת מה-2:2 (ערן לוף)

תקופתו במכבי חיפה והבדלים בין המועדונים: "במכבי חיפה כמות הקהל גדולה יותר, יש יותר תקשורת מסביב וגם בתנאים יש הבדלים בין המועדונים. לא אמרתי שלא ארצה לחזור למכבי חיפה, היו לי שם שלוש שנים וממש נהניתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי