"כל מי שמכיר את תאמאש יודע שהוא לא יפספס את הדרבי"

גבריאל תאמאש
גבריאל תאמאש | דני מרון

בלם הפועל חיפה יעבור בדיקה נוספת אך הערכה כי יהיה כשיר ליום שני. כעס על פלקושצ'נקו ("כנראה שהוא לא מבין שהוא במועדון מקצועני") ולא מן הנמנע כי יפתח על הספסל מול מכבי חיפה. כ-7,000 כרטיסים נמכרו לדרבי

(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל חיפה משיפור במצבו של גבריאל תאמאש ונראה כי הבלם יהיה כשיר למשחק הדרבי ביום שני. תאמאש נפצע בדקה האחרונה מול מכבי תל אביב ואף ירד באלונקה אל חדר ההלבשה. בקבוצה ערכו אתמול (שני) אימון שחרור כאשר הרומני ערך אימון הליכה, אך סיפר לאנשי הצוות המקצועי כי מרגיש טוב יותר וצפוי לחזור לאימונים מלאים.

בהפועל חיפה בכל זאת רוצים שהבלם יעבור בדיקה נוספת ברגלו. במועדון התייחסו למצבו של תאמאש: "כל מי שמכיר את תאמאש יודע שהוא לא יפספס את הדרבי". מי שייעדרו מהדרבי הם השוער הליטאי ארנסטס שטקוס, שנותח בתוספתן בשבוע שעבר, והבלם ניסו קפילוטו, שהורחק ביום ראשון. גם החלוץ עדן בן בסט צפוי לחזור להרכב. מי שיכול לאבד את מקומו בהרכב הוא הקשר מקסים פלקושצ'נקו. הקשר הוחלף במשחק מול הצהובים וכעס על החילוף ובמועדון לא אהבו את התגובה של הקשר בעקבות החילוף.

במועדון אמרו הבוקר: "כנראה שמקסים לא מבין שהוא נמצא במועדון מקצועני, שבו חייבים לקבל את ההחלטות של הצוות המקצועי. מדובר בקשר מאוד מוכשר אבל אם הוא רוצה להיות שחקן גדול, הוא חייב לעשות שינוי גם בהתנהגות שלו". פלקושצ'נקו אומנם לא יעמוד לוועדת משמעת, אך ישנה אופציה כי יאבד את מקומו בהרכב לטובתו של לירן סרדל. הבעלים יואב כץ שיבח את הצוות המקצועי על ההכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ואת ההקרבה של השחקנים במהלך המשחק.

בתוך כך, בהפועל חיפה מתכוננים במלוא המרץ לקראת הדרבי מול מכבי חיפה ביום שני בשבוע הבא, ועד כה נמכרו כ-7,000 כרטיסים למשחק. כ-5,000 אוהדים אדומים הבטיחו את מקומם בסמי עופר, כאשר 2,000 אוהדים ירוקים כבר רכשו כרטיסים להתמודדות.

יהיה כשיר? תאמאש (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי