רעננה תחליט לגבי מאיוקה בינואר, קורצקי: המשחק נגד פ"ת חשוב

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

למרות הסיכום עם החלוץ, הגעתו תיקבע רק לקראת חלון העברות. המאמן הוסיף: "הרבה שחקנים פצועים, זה משחק שיכול לכפר על פתיחת העונה". ניקוליץ' ימשיך בהרכב, אבוחצירה מורחק וסוויסה יחליפו

(גודל טקסט)
הפועל רעננה מתכוננת למשחק נגד מכבי פתח תקווה ביום ראשון (19:00) ורוצה לייצר המשכיות לאחר הניצחון במחזור הקודם על מ.ס. אשדוד.


בקבוצה, שנחלצה מהקו האדום, קוראים לאוהדים להגיע ולתמוך בשחקנים. מנחם קורצקי אמר לקראת ההתמודדות: "אני שמח שהצלחנו לנצח במגרש קשה קבוצה שהייתה באזור שלנו בטבלה, גם כשהיינו בעשרה שחקנים. השחקנים הראו הרבה אופי במשחק הזה, ואני שמח בשבילם כי הם עבדו קשה בשביל הניצחון".



ההכנות לפתח תקווה: "עברנו שבוע אימונים קצר מבחינת סגל, הרבה שחקנים פצועים בעקבות המשחק האחרון ואני מקווה שהם יחזרו כדי שנוכל להתארגן כמו שצריך למשחק הבא. המשחק נגד מכבי פתח תקווה מאוד חשוב. מבחינתנו זה משחק שיכול לכפר על פתיחת עונה לא טובה, ולהחזיר את הנקודות שאנחנו כל כך צריכים. זה משחק מאוד קשה. אני בטוח שאם השחקנים יבואו באותה המחויבות למשחק הבא כמו שבאו למשחק האחרון, אנחנו נדע לנצח".


בנושא עמנואל מאיוקה, רעננה תמתין עד לחלון ההעברות בינואר ורק סמוך לו יוחלט אם לצרפו, למרות שכבר הגיעה לסיכום עמו. הקשר המונטנגרי, נימניה ניקוליץ', ימשיך בהרכב הפותח, לעומת שמעון אבוחצירה שייעדר בשל הרחקה ובמקומו אמור לשחק תומר סוויסה.


עמנואל מאיוקה. עתידו יקבע בינואר למרות שסיכם (הפועל רעננה, אתר רשמי)
עמנואל מאיוקה. עתידו יקבע בינואר למרות שסיכם (הפועל רעננה, אתר רשמי) 


המגן עדי נמני הוסיף: "אנחנו שמחים על הניצחון מול אשדוד, מדובר בשלוש נקודות מאוד חשובות להמשך הדרך. יש הרבה דברים לתקן וכמובן שיותר כיף לתקן אחרי ניצחון, במהלך השבוע עבדנו קשה על כל מה שלא עבד טוב מול אשדוד ועשינו אימונים טובים. מחכה לנו משחק קשה מאוד מול פתח תקווה ביום ראשון, מדובר בקבוצה חזקה ומאומנת ונצטרך לתת כל אחד 120 אחוז מהיכולת שלו – כדי להביא את הניצחון ונקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי