גל אראל עשוי להחליף את קפילוטו כבלם בדרבי: "ראוי למשחק כזה"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

האדומים מתכוננים במרץ למשחק נגד מכבי חיפה ביום שני, והקשר מועדף על ידי קלינגר במקום השחקן המורחק, סיוסטדט יחזור לאימונים מלאים, 14,000 כרטיסים נמכרו: "אוהדים מכל הארץ צריכים להתאחד"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת הדרבי הגדול ביום שני נגד מכבי חיפה. למרות פער הנקודות בין הקבוצות, והעובדה שהפועל נמצאת במקום הראשון, במועדון מייחסים חשיבות מיוחדת למשחק ומקווים כי גם הקהל האדום יגיע בהמוניו.

עד עתה נמכרו יותר מ-14,000 אלף כרטיסים ובמועדון האדום מאמינים כי כמעט כל הכרטיסים יימכרו עד יום שני. "כל אוהדי הפועל בכל הארץ צריכים להתאחד לקראת המשחק הזה ולעודד את הקבוצה. ניצחון כאן יכול לתת דרייב בלתי רגיל למועדון כולו", אמרו בחיפה. עקב הביקוש נפתח גם היציע המזרחי התחתון עבור אוהדי הקבוצה.

מבחינה מקצועית המאמן ניר קלינגר ממשיך להתלבט מי יהיה הבלם השני שיפתח לצדו של הרומני גבריאל תאמאש, וזאת במקומו של ניסו קפילוטו המורחק. על פי האימון, אתמול נראה כי קלינגר נותן עדיפות לקשר גל אראל. בחיפה אישרו כי אראל כבר התנסה בתפקיד הזה בעבר, ובשלב זה מרשים את הצוות המקצועי: "מדובר בשחקן מצוין וראוי לשחק במשחק הזה" אמרו בחיפה. אראל כזכור הגיע ביום האחרון של מועד ההעברות מהפועל עכו.

אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה. בונים עליהם (דני מרון)

השבדי רסמוס סיוסטדט שלא התאמן אתמול בגלל מחלה צפוי לחזור לאימונים מלאים ובצוות המקצועי מעדיפים כי יפתח בקישור שהפך העונה לאחת היתרונות הגדולים של חיפה. מי שעוד יחזור להרכב הוא החלוץ עדן בן בסט שנעדר לאחרונה גם בשל פציעה וגם בשל הרחקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי