איציק עזוז: "אוהדי בני יהודה לא גזענים, יש קומץ שהורס לכולם"

אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה | עדי אבישי

הקפטן הזהוב התייחס למשבר עם הקהל לפני המשחק נגד סכנין (שבת ב-18:00, שידור ישיר בספורט4), קונסטנטין צפוי לפתוח כחלק מהשינויים. סורו החל להיבחן. נעים לשחקני סכנין: "כל אחד מכיר את השיטה של אבוקסיס"

(גודל טקסט)
על רקע הנתק המסתמן בין הבעלים ברק אברמוב לארגון האוהדים של הקבוצה, והמחאה הצפויה להיות מחר (שבת ב-18:00, פריצות בספורט4) באצטדיון, קיימה בני יהודה את האימון המסכם, לקראת המשחק בו תארח את בני סכנין. אחרי ההפסד בקרית שמונה במחזור הקודם, מתכנן המאמן יוסי אבוקסיס לערוך מספר שינויים בהרכב ובמערך.


אבוקסיס צפוי לעבור להרכב התקפי יותר ותירגל הפעם רק ארבעה שחקני הגנה. דן מורי ועאיד חבשי יפתחו במרכז ההגנה, כאשר שי קונסטנטין שכמעט ולא קיבל הזדמנויות העונה, יפתח בעמדת המגן הימני על חשבון מאור קנדיל המורחק. אבוקסיס ינסה להכריע את המשחק בעזרת רביעייה התקפית מהירה, עם החזרתו של מאוויס צ'יבוטה להרכב, לצידם של יונתן כהן, אלמוג בוזגלו ונריוס ואלסקיס שנמצא לאחרונה בכושר מצוין.



"רצינו להמשיך בקרית שמונה את המומנטום הטוב שהיה לנו, אחרי שני ניצחונות, לצערי היה לנו פנצ'ר", אמר הקפטן איציק עזוז לקראת המשחק. "אנחנו כבר עם הפנים קדימה למשחק קשה מול סכנין ואני מקווה שנחזור למסלול הניצחונות. כל משחק הוא משחק חשוב, סכנין קרובה אלינו בטבלה לכן זה משחק מפתח מבחינתנו שיכול להראות לנו לאן אנחנו הולכים העונה".


אבוקסיס
אבוקסיס. הדרבי הפרטי (אודי ציטיאט)


הקפטן הוותיק התייחס גם לסוגיית הקהל והנהמות שהושמעו בק"ש והוסיף: "אני פה שנים ומכיר את הקהל של בני יהודה מצויין. זה קהל טוב, תומך, בטח שלא גזען. לצערי יש קומץ כמו בכל קבוצה, שהורס לכולם וצריך לטפל בו נקודתית. זה לא משהו שמאפיין את הקהל של בני יהודה, זה בטוח".


המפגש בין המאמן אבוקסיס לאקסית מסכנין: "אנחנו השחקנים פחות מתייחסים לפרטים האלה כמו זה שיוסי אימן בסכנין בעונה שעברה. המשחק הוא חשוב לכשעצמו. עם כל הכבוד לסכנין אנחנו בבית שלנו ואנחנו רוצים את שלוש הנקודות. פשוט זה בטוח לא יהיה כי סכנין קבוצה טובה, אבל אני מאמין בקבוצה שלנו ומאמין שאפשר לנצח את המשחק".


כושרו הטוב של פיראס מוגרבי: "הוא בהחלט שחקן מצויין ומסוכן אבל הוא לא משחק לבד, כל סכנין קבוצה טובה. נצטרך לשים עליו עין, מאמין שנוכל לעצור אותו".


אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה. הקומץ פוגע (דני מרון)


איסמאילה סורו, קשר בן 19 מחוף השנהב, החל להיבחן בקבוצה. סורו יתאמן עם הקבוצה במהלך השבוע הקרוב, במטרה להרשים את הצוות המקצועי.



סורו. ינסה להרשים (האתר הרשמי של בני יהודה)


נעים לשחקני סכנין: "כל אחד מכיר את דרך העבודה של אבוקסיס". אזולאי יפתח?

הרבה אוויר יצא השבוע אצל אנשי בני סכנין לאחר הניצחון 1:2 על הפועל אשקלון ובמועדון מקווים להמשיך את המומנטום גם מול בני יהודה. הסיפור הפיקנטי סביב המשחק שסכנין תפגוש את מאמנם לשעבר יוסי אבוקסיס. במועדון מכירים גם את ההכנות המקצועיות של אבוקסיס ומכינים את עצמם בהתאם. מאמן סכנין פליקס נעים שוחח עם שחקניו ואמר להם: "המשחק הזה יהיה שונה. כל אחד מכיר את דרך העבודה של אבוקסיס וברור שבני יהודה תרצה לצאת להתקפות מתפרצות מסוכנות ויש לה חלק התקפי מאוד מהיר. נצטרך להיזהר מכך".

מבחינה מקצועית נראה שבסכנין לא מתכוונים לבצע שינויים משמעותיים בהרכב בהמשך לניצחון על אשקלון כאשר הקבוצה תמשיך בשיטת שני הבלמים עם אברהם פאס וסארי פלאח, ומארון גנטוס שהיה מורחק בשבוע שעבר יפתח על הספסל. ההתלבטות של הצוות המקצועי בחלק ההתקפי נוגעת לחלוץ וזאת לאור העובדה שהחלוץ שלומי אזולאי חזר לכושר מלא וחוזר לסגל. בסכנין מתלבטים אם לפתוח עם החלוץ או להכניסו במהלך המשחק. איהב גנאיים ימשיך לקבל את הקרדיט במרכז השדה.


הרכבים משוערים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, דן מורי, עאיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, יובל אשכנזי, יונתן כהן, אלמוג בוזגלו, מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלסקיס.


בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, סארי פלאח, וונדרסון, איהב גנאיים, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, שלומי אזולאי (עידן שמש).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי