צעירי לא בסגל פ"ת לרעננה, פסר יחזור לסגל, קורצקי בונה על ניקוליץ'

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

המלאבסים רוצים לרשום ניצחון שני ברציפות לראשונה העונה, מימר צפוי לחזור למערך של שני בלמים. אצל המארחת, ג'ורדן פושה בספק

(גודל טקסט)
הפועל רעננה תארח מחר (ראשון, 19:00) את מכבי פתח תקווה במטרה ליצור רצף ניצחונות ולהתרחק מהקו האדום. המאמן מנחם קורצקי מקיים שיחות אישיות עם שחקניו כשהמסר שמועבר הוא להפוך בתוך מספר משחקים לקבוצת מרכז טבלה ולא להיות מזוהה עם ירידת ליגה ולהיקרא קבוצת תחתית.


"יש הרבה דברים לתקן", אמר המגן עדי נמני. "וכמובן שיותר כיף לתקן לאחר ניצחון. מכבי פתח תקווה קבוצה חזקה ומאומנת ונצטרך לתת 120 אחוז כדי להביא את הניצחון והנקודות". בנוסף עבד קורצקי באימונים על סגירת הקווים באגפים כשההגנה תורגלה בעיקר נגד המהלכים המהירים של חלוץ פתח תקווה מנור סולומון.




המאמן נותן את המפתחות לקשר המונטנגרי נמניה ניקוליץ' שהגעתו הביאה לרוח חדשה בקרב השחקנים. מהמשחק ייעדר החלוץ שמעון אבוחצירה שהורחק במחזור הקודם נגד מ.ס. אשדוד, כשגם ג'ורדן פושה שנפצע בספק רב למשחק. מי שאמור לפתוח בהרכב במקום אבוחצירה הוא תומר סוויסה ונראה שמוחמד שכר יחליף את פושה.



נמני. יותר כיף לתקן אחרי ניצחון (עדי אבישי) 


מימר לשחקנים: "אני רוצה יעילות התקפית"
לאחר הניצחון בשבוע שעבר על הפועל עכו, שהוריד את מפלס הלחץ במועדון, במכבי פ"ת רוצים לנצח מחר בחוץ את הפועל רעננה ולצבור לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים.


לירוי צעירי, שסובל ממתיחה ברצועות הקרסול, לא הצליח לקיים השבוע אימונים סדירים וייעדר מהסגל, כאשר גם עומר דנינו לא יחזור לסגל וצפוי לעשות זאת רק במחזור הבא מול מכבי ת"א. המאמן שרון מימר לא תרגל את ההרכב הפותח במהלך השבוע, אך הנטייה היא לחזור לשני בלמים כאשר עידן אדהנני צפוי לחזור לספסל. בקישור, לצידו של רומריו פירס, צפויים לשחק שניים מבין השלושה: יניב בריק, יובל שבתאי וסוטיריס ניניס, כאשר ישנה אפשרות שמימר יבחר לשחק בצורה יותר התקפית, עם שני חלוצים (טאדה וארבייטמן). נאור פסר יחזור לסגל לראשונה מאז המשחק מול מכבי ת"א בגביע הטוטו באוגוסט ועשוי לפתוח במקומו של דניאל בוסי. עוביידה חאטב לא יהיה בסגל.


אמש, לפני האימון נערכה לשחקנים אסיפה בת 40 דקות בנוכחות המאמן המנטלי אילן בכר. "אני רוצה שנהיה יותר יעילים בהתקפה" ביקש מימר משחקניו. בכר הקרין לשחקנים קרב בין שני מתאגרפים והמחיש לשחקנים שמבחינה מנטלית, הם צריכים להבין שהכל בראש. הקבוצה תצא מחר בשעות הבוקר למלון בנתניה, ותגיע למגרש כשעה וחצי לפני תחילת המשחק.


הרכבים משוערים
הפועל רעננה:
תומאש קושיצקי, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני, נימניה ניקוליץ', דור חוגי, מוחמד שאכר, תומר סוויסה.


מכבי פ"ת: צחי גיגי, דניאל בוסי (נאור פסר), ז'והאן מרסיאל,תומאש סיבוק,רישאר סומא,רומריו פירס,יובל שבתאי(סוטיריס ניניס),יניב בריק,לידור כהן,מנור סולומון,שלומי ארבייטמן (גרגורי טאדה)

 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי