מיכאל אוחנה עשוי לחזור לספסל מול עירוני קריית שמונה

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | עדי אבישי

לא ברור איך יגיבו מקורביו השחקן לספסול האפשרי. מליקסון, וואקמה ושהר צפויים לפתוח בהרכב (ראשון, 20:15, ספורט1), וגם: ההתפתחויות בפרשת צדק. עאבד וקוויאר לא יהיו בסגל של סילבס

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תוכל להעפיל מחר (ראשון, 20:15, ספורט1) למקום הראשון בטבלת ליגת העל לפחות עד משחק הדרבי של חיפה ביום ב', כשתארח מחר את עירוני קריית שמונה באצטדיון טוטו טרנר.

לאחר הרוטציה שערך ברק בכר במשחק חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה, הפעם צפוי המאמן לעלות בהרכב החזק ביותר, מה שיחזיר לספסל 7-9 מהשחקנים שפתחו מול הירוקים. שחקני סגל מסוגם של מתן אוחיון, חאתם עבד אלחמיד, גיא מלמד, דור אלו, וובה בראון ואורן ביטון הם רק חלק מהם, כאשר בב"ש מדגישים כי השחקנים מקבלים בהבנה את מעמדם, ואין לצפות ממקורביהם להשמיע רעשי רקע, כפי שקרה בעניינו של מיכאל אוחנה שמתקשה (על-פי מקורביו) להשתחרר מתחושות קיפוח כאלו ואחרות. לא ברור מה תהיה תגובת "המקורבים" לנוכח ספסול אפשרי של מיכאל עם החזרה לטרנר, לאחר שבמשחק הליגה האחרון התחמם כמעט מחצית שלמה אבל לא פשט את האימונית.

מאור מליקסון נעדר מהמשחק ביום חמישי בגלל פציעה בכף הרגל, בעיקר כדי לתת לו מנוחה, ואם יהיה כשיר יפתח. להרכב אמורים לחזור דודו גורש, בן ביטון, מיגל ויטור, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, דן איינבינדר, בן שהר וטוני וואקמה. נגד ויקטוריה פלזן ביום חמישי, במשחק האחרון בליגה האירופית, יוצב שוב הרכב משני.

בבוקר המשחק מול פלזן, צפוי הבלם שיר צדק להתייצב בבית המשפט בשווייץ לשמיעת כתב האישום שאופ"א הגישה נגדו בגין שימוש בחומר אסור מסוג אוקטופמין המצוי בתוספי תזונה. צדק, אגב, שומר על כושר וגם על קשר עם מספר שחקנים, ביניהם השוער גיא חיימוב. "לפני כמה ימים ראינו את שיר רץ מחוץ לטרנר יחד עם מאמן כושר מוכר", סיפרו אצל האלופה. "שמחנו לראות אותו. הוא ראה אותנו ונופף לנו לשלום תוך כדי ריצה".

מיכאל אוחנה. איך יגיבו המקורבים הפעם? (עדי אבישי)
מיכאל אוחנה. איך יגיבו המקורבים הפעם? (עדי אבישי)

לגיא חיימוב, וובה בראון וברק בכר, יהיה זה מפגש מול קבוצתם הקודמת, כאשר בכר אף הגדיל ופרגן לאקסית במסע"ת לקראת המשחק: "מדובר באחת הקבוצות היותר טובות בליגה, גם אם המיקום שלה לא מראה את זה. קריית שמונה היא גם קבוצה מאומנת. הולך להיות משחק מאוד קשה".

בעירוני קריית שמונה התאכזבו השבוע לאחר ההדחה מחצי גמר גביע הטוטו והאכזבה באה בעיקר מהעובדה שהקבוצה לא נפלה ממכבי תל אביב, אך לא ידעה לנצל את היתרון שלה על כר הדשא כדי לייצר מספיק מצבי הבקעה. "אם היינו מרוכזים בנגיעה האחרונה, התוצאה יכולה הייתה להיות שונה לגמרי", אמרו במועדון.

שיר צדק. רגע ההכרעה מתקרב (מאיר אבן חיים)
שיר צדק. רגע ההכרעה מתקרב (מאיר אבן חיים)

כעת, חוזרת הקבוצה למאבקי הליגה ורוצה להמשיך את המומנטום החיובי לאחר ניצחונות ביתיים על מכבי חיפה ובמחזור האחרון על בני יהודה. בקריה יודעים כי אם יצליחו לשחזר את היכולת כמו בדקות רבות מול בני יהודה אז אפשר יהיה להקשות על האלופה.

מאמן הקבוצה חיים סילבס אמר לקראת המשחק: "באר שבע קבוצה מצוינת והיא פייבוריטית במשחק הזה אבל גם לנו יש מה להציע ואין מה להשליך את המשחק הזה למשחק הקודם. ננסה לעשות את העבודה מול באר שבע ואנחנו רוצים לעשות רצף של ניצחונות. יש לנו פחות נקודות ממה שציפינו קודם ואיבדנו נקודות במקומות לא צפויים אבל מצד שני אנחנו גם יכולים לעשות נקודות במקומות לא צפויים. אני חושב שהמשחק מול באר שבע הוא במה מצוינת לכל שחקן להוכיח את עצמו. התפאורה והבמה שם יהיו מושלמות".

מבחינה מקצועית הקבוצה תחסר את הבלם קרלוס קוויאר שנפצע מול בני יהודה וצפוי להיעדר שבוע נוסף לפחות וגם את החלוץ אחמד עאבד שנפצע במשחק מול מכבי ת"א. במועדון נשמו לרווחה כאשר נודע להם כי עאבד לא סובל משבר וינסה לחזור לאימונים בימים הקרובים. בצוות המקצועי מתלבטים לגבי מספר עמדות כמו בעמדת המגן השמאלי כאשר מילוש רדובייביץ' היה בין הטובים מול הצהובים ולא מן הנמנע שיקבל הזדמנות גם מול האלופה.

חיים סילבס. על הבמה המרכזית (לירון מולדובן)
חיים סילבס. על הבמה המרכזית (לירון מולדובן)

הרכבים משוערים
הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, מיגל ויטור, לואי טאהא, מיחאי קורהוט (אורן ביטון); ג'ון אוגו, מהראן ראדי, דן איינבינדר, מאור מליקסון (מיכאל אוחנה), טוני וואקמה, בן שהר.

עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נאסר, מרקוס דיניז, איאד אבו עביד, סאן מנחם (מילוש רדובייביץ'), עדן שמיר, אפונסו טיירה, עידו דוידוב (דידייה ברוסו), איסמעיל ריאן, נייג'ל האסלביינק, שובל גוזלן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי