נעים: כשהכדור ברגליים של ערן לוי ודיא סבע אתה רועד

יובל נעים
יובל נעים | ערן לוף

מאמן הפועל אשקלון היה מרוצה מה-1:1 נגד מכבי נתניה: "בליגה ב' יש משחקים קלים, בליגת העל לא". דראפיץ': "לא שיחקנו מי יודע מה, הגיע להם תיקו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי נתניה שמטה נקודות יקרות הערב ((שבת) כשסיימה ב-1:1 בחוץ מול הפועל אשקלון ובכך השלימה תיקו שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. הדרומיים מצדם עם מחזור שביעי ברציפות ללא ניצחון.

מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ': "זה מגרש קשה פה באשקלון ושיחקנו נגד קבוצה טובה שקשה לשחק נגדה. אם אתה לא כובש, אתה סופג. המשחק שלנו לא היה מי יודע ואנחנו צריכים להשתפר. אין ספק שלאשקלון הגיע תיקו. יש לנו עוד משחק אחד לסיים את הסיבוב ואנחנו מקווים לסיים אותו כמו שצריך".

מנגד אמר מאמן אשקלון יובל נעים: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה. שיחקנו נגד קבוצה פנטסטית. כל פעם שהכדור ברגליים של ערן לוי ודיא סבע אתה רועד. אני מאוד מרוצה מהקבוצה שלי. מאוד רצינו לנצח, אבל גם מאוד רצינו לא להפסיד".

"אנחנו מסתכלים על התחתית. אנחנו רחוקים מהמקום שיורדים ליגה ובליגה הזו אפשר גם לעשות חודשיים ללא ניצחון. בליגה ב' אולי יש משחקים קלים, בליגת העל כל משחק הוא קשה ואנחנו לא עושים סיכומים אחרי משחק כזה או אחר".


שחקני מכבי נתניה מודים לקהל שהגיע עד אשקלון (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי