"אלפים יבואו לראות אתכם, בואו נראה שאנחנו ראויים למקום הראשון"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

ניר קלינגר הכניס מוטיבציה בשחקני הפועל חיפה לקראת הדרבי מחר (שני, 21:00). כעשרת אלפים אדומים צפויים להגיע לסמי עופר. ראל יפתח כבלם ובן בסט יחזור להרכב על חשבונו של פלקושצ'נקו

(גודל טקסט)

דריכות שיא בהפועל חיפה לקראת הדרבי הגדול שייערך מחר (שני, 21:00). הדריכות היא גם בקרב השחקנים והצוות המקצועי וגם בקרב הקהל האדום כאשר לראשונה מאז עונת האליפות נשמעים קולות של חזרה למגרשים גם מאותם אוהדים שלא הגיעו בשנים האחרונות.

בצד האדום של העיר מקווים שלפחות כ-10,000 אוהדים יגיעו מחר לסמי עופר וילוו את הקבוצה. במועדון מציינים שלא מן הנמנע שהקהל האדום יהיה לראשונה הקהל הדומיננטי בדרבי של העיר חיפה. כבר אתמול הרגישו השחקנים את הכוננות של הקהל כאשר חלק מהם הגיעו לאימון הקבוצה ודרבנו את השחקנים.

"אנחנו רוצים שתתנו את הכל ואין לנו ספק שנשמח בסיום", אמרו האוהדים האדומים. גם בקרב השחקנים והצוות המקצועי ישנה התרגשות וקלינגר עצמו הכניס לא מעט מוטיבציה לחניכיו שאמר: "אלפים יבוא לראות אותכם. בואו נראה להם שאנחנו ראויים למקום הראשון".


האוהדים האדומים. ישמחו בסיום? (הפועל חיפה, רשמי)

מבחינה מקצועית תסבול הקבוצה מחיסורם המשמעותי של השוער ארנסטס, שטקוס שעדיין מחלים מניתוח התוספתן, ומהרחקתו של הבלם ניסו קפילוטו במשחק האחרון מול מכבי תל אביב, אותו יחליף גל אראל במרכז ההגנה. החלוץ עדן בן בסט יחזור להרכב לאחר יותר מחודש ימים כאשר המשחק הראשון בהרכב הפותח היה התיקו הביתי מול הפועל באר שבע. מקסים פלקושצ'נקו יירד לספסל.

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, גבריאל תמאש, גל אראל, שמואל שיימן, ראסמוס סויסטדט, רוסלן ברסקי, ראדו גינסארי, חנן ממן, עדן בן בסט, אלון תורג'מן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי