בק"ש זועמים: ב"ש לא צריכה עזרה מהשופטים, היא חזקה גם בלעדיהם

עידן לייבה
עידן לייבה | דני מרון

הצפוניים לא אהבו את החלטות השיפוט ב-3:1, סילבס: "השופט לא היה צריך להיות קטנוני ולהשאיר אותנו בעשרה שחקנים". בקבוצה מקווים כי קוויאר או עאבד יהיו כשירים למשחק הקרוב. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בעירוני קריית שמונה לאחר ההפסד אמש (ראשון) 3:1 להפועל באר שבע. במועדון סיפרו כי שוב הקבוצה הגיעה מוכנה למשחק ואף למצבים קורצים בעיקר במחצית הראשונה, אבל לא ניצלה אותם ואילו באר שבע עשתה זאת.

הצפוניים גם זעמו על השיפוט במשחק וטענו כי השופט שגה כאשר לא שרק עבירה לאורן ביטון בשער הראשון ויכול היה להמתין לחזרתו של איאד אבו עביד בשער של מיגל ויטור. "באר שבע לא צריכה עזרה משופטים. היא קבוצה חזקה גם בלעדיהם", אמר גורם במועדון. גם המאמן חיים סילבס ביקר את ההחלטה של השופט: "השופט לא היה צריך להיות קטנוני ולהשאיר אותנו בעשרה שחקנים".

בנוסף גם שחקני ההגנה של הקבוצה זכו לביקורת כי לא הסתדרו כראוי עם חסרונו של אבו עביד שטופל מחוץ לכר הדשא. "זאת טעות של שחקנים צעירים ונאיביים", אמרו בקריית שמונה. גם שחקני החלק ההתקפי זכו לביקורת בשל העובדה ששוב הגיעו להזדמנויות, אך לא היו חדים ליד שערו של דודו גורש.

בכל מקרה בקבוצה רוצים לחזור למסלול הניצחונות כבר בשבת הקרובה במשחק הבית מול הפועל עכו. "מדובר במשחק מאוד משמעותי עבורנו. אם אנחנו רוצים להשתלב בצמרת הגבוהה, אנחנו חייבים לנצח בבית". במהלך היומיים הקרובים יעברו הבלם קרלוס קוויאר והחלוץ אחמד עאבד שנעדרו אתמול בדיקות נוספות, ובקבוצה מקווים כי לפחות אחד מהם יהיה כשיר לשבת.

שחקני ק
שחקני ק"ש מתלוננים בפני עידן לייבה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי