קורצקי: השחקנים מתחילים להפנים שאנחנו קבוצת תחתית

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

מאמן הפועל רעננה אחרי ה-0:0 עם מכבי פ"ת: "אם נילחם, נשיג נקודות. חייבים לעבוד קשה עד הסוף". והבה: "רואים כבר את השינוי מאז שקורצקי הגיע". בקבוצה מתכוונים לצרף שני ישראלים וזר

(גודל טקסט)

הפועל רעננה חילצה אתמול (ראשון) תיקו מאופס ממכבי פתח תקווה בנתניה וסיימה את משחקי הסיבוב הראשון ללא ניצחון ביתי. רק 500 אוהדים צפו במשחק מהיציעים ובקבוצה ציינו שאפילו למשחקי קבוצת הנוער המצליחה באים יותר צופים. הפועל רעננה תהיה העונה קבוצת תחתית ולפחות בשבועות הבאים היא תשחק כקבוצת תחתית הנאבקת על כול נקודה.

מאז שהגיע לקבוצה, מנסה המאמן מנחם קורצקי להפוך את שחקניו ללוחמים שנאבקים על כל נקודה: "השחקנים מתחילים להפנים שאנחנו קבוצת תחתית. אם נילחם, נשיג נקודות. פתיחת העונה פגעה בנו והמאבק מחייב שנעבוד קשה עד הסוף". נקודות האור איתן יוצא קורצקי הם שני המשחקים האחרונים נגד מ.ס.אשדוד ומכבי פתח תקווה: "לא ספגנו בשני המשחקים וזה חשוב לנו".

הבלם בן והבה הוסיף: "הנקודה שהשגנו טובה אחרי שגם אשדוד ואשקלון סיימו עם נקודה אחת. אני מקווה שנמשיך לשמור על שער ריק גם במשחק הבא נגד בית"ר ירושלים וצריך להמשיך ביכולת הטובה בהגנה. מהבחינה ההתקפית, צריכים לנצל את המצבים אליהם אנחנו מגיעים. הדרישות של המאמן באימונים ובמשחקים עולות. הוא מכיר את ליגת העל והניסיון שלו משדר לנו ביטחון. אנחנו רואים כבר את השינוי מאז שקורצקי הגיע".


קורצקי. השחקנים מרגישים את השינוי (דני מרון)

"העונה החלה עבורנו ומאבקי התחתית אינם דבר חדש", אמר שחקן אחר. "מצפים לנו עכשיו שני משחקי חוץ לא פשוטים באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים ולאחר מכן ממתינים לנו בצפון חיים סילבס ועירוני קריית שמונה. אלו משחקים בהם נצטרך להוכיח את הבגרות שלנו כי כולם מדברים על ה- DNA שלנו ועל העבודה הקשה שצפויה לנו בכל אימון ובכל משחק עד סיום העונה וזה ברור ומובן לנו".

בהפועל רעננה ממתינים למועד פתיחת חלון ההעברות בתחילת ינואר כשהכוונה היא לצרף שני שחקנים ישראלים ושחקן זר למשבצת הפנויה. ההחלטה בנושא עמנואל מאיוקה תתקבל בקרוב אחרי שהשחקן כבר סיכם לפני מספר שבועות את תנאיו. "צריך יותר מחץ ולהיות יותר מרוכזים", אמר קורצקי. "יש שחקנים טובים בהתקפה אבל צריך עוד להוסיף". בין השמות שרעננה רוצה לצרף נמצא חלוץ מכבי חיפה מוחמד עוואד אותו רצו עוד בתחילת העונה ועכשיו נוצר מצב שהוא יושאל בחודש הבא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי