שטקוס וקפילוטו צפויים לחזור להרכב מול אשדוד

שטקוס
שטקוס | צילום: פרטי

שבת, 16:00 (ספורט4): בהפועל חיפה רוצים לשמור על הפסגה, בן בסט ימשיך בהתקפה. מאמן אשדוד, עמיר תורג'מן: "אם נעשה את הדברים נכון כפי שאני רוצה, ניקח נקודות"

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה רוצים לסיים את הסיבוב הראשון כמובילת ליגת העל, דבר שאף אחד לא ציפה לו בתחילת העונה. בכדי שזה יקרה, תעמוד בפני הקבוצה של ניר קלינגר משימה לא פשוטה בדמות משחק החוץ מול מועדון ספורט אשדוד (שבת, חי בספורט4 ב-16:00).


לאחר הניצחון בדרבי, ניסו קלינגר והצוות שלו להוריד את השחקנים לקרקע ולהסביר כי הפסד מול הקבוצה של עמיר תורג'מן, ישכיח את שמחת הניצחון בדרבי. גם בקרב השחקנים מבינים כי המשחק מול אשדוד יהיה שונה מהמשחקים האחרונים. "הם יבואו במלוא הכוח להוציא נקודות מהקבוצה במקום הראשון ונצטרך להיות מוכנים לכך" אמר אחד השחקנים.
 



בשל העובדה כי המשחק ייערך בשעה מוקדמת, תשהה חיפה בבית מלון בדרום עד למשחק. מבחינה מקצועית קלינגר צפוי לערוך שני שינויים כאשר הבלם המורחק ניסו קפילוטו יחזור להרכב על חשבונו של גל אראל, שהיה בין הטובים מול מכבי חיפה. גם השוער ארנסטס שטקוס שהחלים מניתוח תוספתן צפוי לחזור על חשבונו של רן קדוש.



ניסו קפילוטו. גם הוא צפוי לחזור להרכב (ערן לוף)


בכל מקרה בחיפה הבהירו כי ההחלטה לגבי שטקוס תתקבל בסמוך למשחק. עדן בן בסט ימשיך בחוד בצוותא עם חנן ממן ואלון תורג'מן. אשדוד הקצתה כ-1500 כרטיסים לטובת אוהדי חיפה וכבר נמכרו יותר מ-500 ובקבוצה מקווים כי עד למשחק יימכרו כל הכרטיסים. בחיפה אף הבטיחו לסייע לאוהדים בהסעות למשחק באשדוד.


הרכב משוער: ארנטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, ראסמוס סטוידטט, ראדו גינסארי, חנן ממן, עדן בן בסט ואלון תורג'מן.

 

עמיר תורג'מן: אם נעשה את הדברים נכון כפי שאני רוצה, ניקח נקודות


באשדוד רק רוצים לברוח מהתחתית, ואחרי התיקו במחזור הקודם מול מכבי תל אביב, מרגישים בקבוצה שיש אווירה טובה והאופטימיות השוררת במועדון תפסה מקום נכבד.



מאמן הקבוצה, עמיר תורג'מן: "אם נעשה את הדברים נכון כפי שאני רוצה, ניקח נקודות גם נגד קבוצות שלא היינו מאמינים שניקח. אני מאמין בדרך ובתהליך בו כולם עובדים ומשקיעים, ואחרי המשחק נגד מכבי תל אביב ההרגשה היא טובה ואין שום אופוריה".


"אנחנו צריכים לקחת נקודות בבית ורוצים להראות שהקבוצה בקו עלייה. אני רוצה שגם אם לא ננצח, שיראו קבוצה תחרותית ושיהיה קשה נגדנו. מצפה לנו משחק נגד קבוצה מצוינת בו נצטרך להיות במיטבנו ואנחנו מודעים שיש קבוצות טובות וגם הפערים הכספיים קיימים. כל קבוצה עם המטרות שלה, להפועל חיפה יש את שלה וגם לנו יש קו בו אנחנו רוצים להתקדם בדרך הנכונה ועם תוצאות טובות כי זה משחק בו כל תוצאה אפשרית".



תורג'מן. מאמין בתהליך שהקבוצה שלו עושה (דני מרון)


אשדוד לא ניצחה העונה בבית ורשמה רק תוצאת תיקו אחת נגד הפועל אשקלון. מהמשחק ייעדר הבלם המורחק בן אל אדרי כשתורג'מן יקבל חזרה את הפצועים טום בן זקן וניר ברדע וויקטור גאנב ששב מהרחקה בשל כרטיסים צהובים. הופעת בכורה בקבוצה צפוי לערוך הקשר הברזילאי סידני דה פויאטוס.



הרכב משוער : יואב ג'רפי, טום בן זקן (יצחק אספה), ויקטור גאנב, קרלו בוצ'יץ', אביב סולומון, יובל יעקובוביץ', תום מונד, גדי קינדה, רועי בקל (דן ביטון), מאוריציו קורדיירה, בלסינג אלקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי