תורג'מן: אנחנו צריכים להשתפר, נישאר בליגה

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | לירון מולדובן

מאמן מ.ס. אשדוד סיכם את הסיבוב הראשון בליגת העל: "עדיין לא במקום שבו המועדון צריך להיות. אנחנו דוחפים לכיוון שאליו אני רוצה להגיע, אם צריך חיזוק - נביא אותו בינואר"

(גודל טקסט)
מ.ס. אשדוד קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים במהלכה מאמן הקבוצה, עמיר תורג'מן, סיכם את הסיבוב הראשון של הקבוצה העונה בליגת העל. הקבוצה מעיר הנמל מדורגת רק במקום ה-13 עם שבע נקודות בלבד כשהיא מקדימה רק את הפועל עכו. "אני הגעתי במהלך העונה", פתח תורג'מן את מסיבת העיתונאים והסביר: "אנחנו זקוקים לשיפור. למרות השינוי שיש אצלנו, אנחנו עדיין לא במקום שבו מ.ס. אשדוד צריכה להיות. אין טעם להסתכל על מה היה קורה אם. העבודה שלי התחילה לפני אשקלון, יש שיפור מאז הימים הראשונים שלי פה. אנחנו דוחפים לכיוון שאני רוצה להגיע אליו, להיות קבוצה חזקה שקשה לשחק מולה". 

המאמן הוסיף: "צברנו רק שבע נקודות, וזה עדיין לא מספיק טוב. גם ששיחקתי כשחקן מול אשדוד, ידעתי שהמועדון הזה תמיד היה חזק. הוא צריך להיות חזק. אנחנו קבוצת ליגת על לגיטימית בכול המובנים, בנושא המקצועי אנחנו צריכים שיפור. אנחנו רוצים להתחזק".


הבעיות בחלק הקדמי: "קבלת ההחלטות שלנו בחלק הקדמי טעונה שיפור. בסופו של דבר, זה החלק הקדמי שלנו. אין לנו טעם לבחון את הנושא בצורה אישית. אנחנו רוצים לבחון מי יכול להיות זה שיביא את הסחורה, ומי לא. אם נצטרך להביא חיזוק, אז גם נביא. אם צברנו רק שתי נקודות בבית העונה, זה לא מספיק. אני מקווה שבסיבוב השני זה ישתפר. נישאר בליגה".


משחק ההגנה: "יש לנו שחקנים טובים ברמה האישית מבחינה הגנתית. הפציעה של ניר ברדע, שהוא בורג מרכזי אצלנו, פגעה בנו. המטרה שלנו היא להגיע למצב שבו אנחנו שומרים על שער נקי. יש התקדמות, אבל השלב הבא יהיה לשמור על שער נקי". 


חלון ההעברות: "יש שלושה שבועות עד ינואר, אבל יש מחשבות. נראה בדיוק מה חסר לנו. ברור שיש לנו חיסורים בעמדות מסוימות, אבל נחכה לפתיחת חלון ההעברות. רק בתחילת ינואר נדע מה אנחנו צריכים".




מקווה לשיפור. תורג'מן (לירון מולדובן) 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי