אריק סאבו: אנחנו יותר טובים ממכבי ת"א, לא רוצה לעזוב

סאבו חוגג. ותודה לשכטר
סאבו חוגג. ותודה לשכטר | צילום: דני מרון

הסלובקי של בית"ר פותח את הלב בראיון בלעדי שיפורסם מחר באתר ספורט1, הנה טעימה: "אנחנו מגיעים במצב יותר טוב מהם, אבל יהיה קשה". קליימן פצוע וצפוי להיעדר מהמשחק, בויסן נחת בישראל וצפוי לחתום

(גודל טקסט)

"כרגע בית"ר ירושלים נמצאת במצב יותר טוב ממכבי, יש לנו אמנם חמש נקודות יותר, אבל אני חושב שיהיה לנו משחק קשה מאוד, כי מכבי חייבת לנצח". אמר הקשר הסלובקי אריק סאבו לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב, בראיון מיוחד שיפורסם מחר (ראשון) באתר ספורט1.

עוד הוסיף סאבו: "גם אנחנו נרצה לנצח כמובן, בטח בבית שלנו, מול האוהדים שלנו. אני חושב שאנחנו יותר טובים ממכבי, גם בהגנה וגם בהתקפה, אבל מכבי עדיין קבוצה מצויינת, עם שחקנים טובים מאוד, עם זרים טובים ואנחנו ניתן הכל כדי לנצח. אני רוצה שהאוהדים יחזרו הביתה שמחים מהאצטדיון ובשביל זה נצטרך לתת להם שלוש נקודות".

סאבו גם מאשר את הפרסום בספורט1, על כך שלא יעזוב את בית"ר בחודש ינואר וחושף: "מעולם לא אמרתי שאני רוצה לעזוב. לא בקיץ שעבר וגם ולא לקראת חודש ינואר הקרוב. אני רוצה מאוד להישאר כאן עד סוף העונה. דיברתי עם האנשים שמנהלים את המועדון ואמרתי להם שזה לא נכון מה שכתבו עליי בתקשורת. הם אמרו לי שהם רוצים אותי ורוצים שאשאר ומבחינתי הכל בסדר".

הסלובקי מספר בין השאר, על קשיי הקליטה בבית"ר, על המהפך שחל בו העונה, הגול נגד באר שבע, מערכת היחסים המיוחדת עם יוסי בניון ואף נוקב בשמם של שני שחקנים שעזבו את בית"ר שאיתם הקבוצה הייתה מטיילת לאליפות קלה. כאמור, הראיון המלא מחר בספורט1.

אריק סאבו. רוצה להישאר בקבוצה (דני מרון)
אריק סאבו. רוצה להישאר בקבוצה (דני מרון)

הקבוצה ערכה היום (שבת) אימון נוסף ממנו נעדר שוב השוער הפצוע בוריס קליימן שנמצא בספק גדול למשחק. קליימן עובר טיפולים אינטנסיביים, לטפל ברגלו הפגועה, אך שוער המשנה סתיו שושן כבר החל בהכנות למשחק והוא זה שככל הנראה יפתח בין הקורות.

למרות שנותרו עוד יומיים למשחק, כ-17 אלף איש הבטיחו את מקומם באצטדיון טדי. בנוסף, נראה שהמאמן בני בן זקן די סגור על ההרכב, כאשר מיקי סירושטיין צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של טל כחילה, כאשר אנטואן קונטה יוסט לעמדת המגן הימני. חן עזרא החלים מהפציעה במפשעה ויפתח בחלק הקדמי.

בנושא אחר, דייויד בויסן נחת היום בישראל. הקשר יעבור מחר בדיקות רפואיות במועדון, ואחריהן השחקן צפוי לחתום על חוזהו באופן רשמי.

דייויד בויסן. נחת בישראל עם כל הפמליה (אלבום פרטי)דייויד בויסן. נחת בישראל עם כל הפמליה (אלבום פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי