שמחה גדולה במכבי נתניה: "הניצחון הכי חשוב שלנו העונה"

נתניה חוגגת
נתניה חוגגת | עדי אבישי

בעיר היהלומים מודעים לכך שה-0:1 על ב"ש מנע מהמוליכות לברוח ומודים: "אנחנו מסתכלים פתאום על הצמרת". לוי לא אהב את העובדה שהוחלף ולא חגג עם האוהדים בסיום, קייטה המריא לאשתו, כחלון צפוי לשוב מול עכו

(גודל טקסט)

שמחה גדולה במכבי נתניה לאחר הניצחון אמש (ראשון) 0:1 על האלופה בשנתיים האחרונות, הפועל ב"ש, שקטע רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון בליגת העל. הקבוצה של ברדה ודראפיץ' נראתה הרבה יותר טוב כבר מהרגע הראשון ואילולא יכולת טובה של שוער האורחת, גיא חיימוב, גם הייתה יכולה לנצח בתוצאה גבוהה יותר.

"עשינו אולי את הניצחון הכי חשוב העונה, כי זה לא רק ניצחון על האלופה, אלא כי גם אם היינו מפסידים המקום שלנו בפלייאוף העליון היה בסכנה ופתאום כשניצחנו אנחנו מסתכלים יותר לכיוון הצמרת", סיפר גורם במכבי נתניה לספורט1.

גם החלק ההגנתי, שספג ביקורות בתקופה האחרונה על שערים שספגה הקבוצה, הציג משחק כמעט חף מטעויות כאשר נתניה ניצחה לראשונה העונה בתוצאה 0:1. "דיברנו על זה שצריך להיות חכמים וכשאנחנו מובילים צריך לדעת ללכת אחורה ולתקוף במתפרצות", סיפר המאמן סלובודאן דראפיץ'.

בקבוצה סוף סוף קיבלו תרומה מהספסל כאשר דידייה קוגבנייה המחליף כבש מספר דקות בלבד לאחר שהחליף את ערן לוי. הקפטן הנתנייתי לא אהב את החילוף וירד עצבני לספסל, כאשר ההוכחה לכך באה עם שריקת הסיום, שבעוד שחקני נתניה חגגו עם האוהדים, לוי ירד לחדר ההלבשה.


ערן לוי. כלל לא חגג עם הקהל את הניצחון (עדי אבישי)

מי שעוד לא השתתף בחגיגות הוא החלוץ אלחסן קייטה, שמיהר לרדת לחדר ההלבשה לאחר שהוחלף ולנסוע לשדה התעופה על-מנת לשהות לצד אשתו אשר כורעת ללידה. בקבוצה מקווים שהיומיים בהם ישהה קייטה לצד אשתו, יעלו לו במעט את מצב הרוח ובקבוצה יזכו לראות את אותו חלוץ שזכו לראות בתחילת העונה.

ומה בגזרת הפצועים? כפי שפרסמנו, ברק בדש סובל משבר מאמץ וצפוי להיעדר כשלושה שבועות, אך הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של המגן הימני ויקי כחלון, שצפוי לחזור לאימונים במהלך השבוע לאחר שהוא מתאושש מקרע בשריר הבטן הצידי.

למרות הניצחון, בנתניה מחפשים להתחזק בינואר וצוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, רוצים לצרף לפחות שחקן אחד על-מנת ליצור עומק בסגל ולקבל תרומה יותר גדולה מהספסל. בקבוצה מחפשים זר, כשמי שצפוי לשלם את המחיר הוא לאנדרו ריביירו, שלא זכה להזדמנויות מהצוות המקצועי ולא השתלב בקבוצה.


"הניצחון הכי חשוב העונה". שחקני מכבי נתניה חוגגים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי