ההתאחדות לכדורגל הכריעה: רק מאמנים עם פרו יאמנו בעונה הבאה

עופר עיני
עופר עיני | עדי אבישי

הנהלת ההתאחדות לכדורגל התכנסה והודיעה כי החל מעונת 2018/19 התקנון לא יאפשר למאמנים ללא תעודת פרו לעמוד על הקווים. התקציב אושר, עיני יקים ועדה מייעצת לנבחרת ישראל

(גודל טקסט)
בזמן שעתידו של יושב הראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני עדיין לא ברור כאשר הבחירות לתפקיד יתקיימו בקיץ הקרוב, היום (רביעי) התקיימה ישיבת של הנהלת ההתאחדות במהלכה התקבלו מספר החלטות משמעותיות. ההחלטה הראשונה קשורה לסוגיית תעודת הפרו של המאמנים בליגות המקצועניות.


על פי ההחלטה, רק מאמנים שקיבלו את ההסכמה של איגוד המאמנים יוכלו לעמוד על הקווים. התקנון החדש לא יאפשר למאמנים ללא תעודת פרו לעמוד על הקווים החל מעונה הבאה. המשמעות היא שמקרים לפיהם מאמן עם תעודת פרו יהיה חלק מקבוצה כאשר בפועל יש מאמן ללא תעודה שמעביר את המשחקים והאימונים, לא יחזרו על עצמם.



בנושא אחר, עיני עדכן את ההנהלה לפיה הוא מתכנן להקים ועדה מייעצת, שתכלול חברים מהכדורגל הישראלי, שתציג חלופות לגבי קידום ואימון הנבחרת הלאומית. התקציב של ההתאחדות לשנת 2018 אושר. הוצאות של ההתאחדות עומדות על 85 מיליון שקלים, לעומת הכנסות בסך 93 מיליון שקלים כאשר העודף יועבר לתקציב של השנה הבאה.


בנוגע לדו"ח של מבקר הפנים, שבחן את התנהלות איגוד השופטים, בהחלטה נכתב: "המבקר סקר את כל הליקויים וכתוצאה מהדו"ח נתן את המלצותיו, המבקר הדגיש כי לא נתגלו ממצאים בנוגע לטוהר מידות או ניגודי עניינים. ההנהלה הנחתה את מנכ"ל ההתאחדות, היועץ המשפטי והנהלת האיגוד לתקן את הליקויים עד ה-31.3.2018. כמו כן הנחתה ההנהלה את מבקר הפנים לבצע בתום תקופה זו דו"ח מעקב ליישום הליקויים. ההנהלה סמוכה ובטוחה שהליקויים יתוקנו והדברים יעשו בשקיפות מירבית. ההנהלה מביעה סיפוק מכך שהליקויים היו בתחום הפרוצדורלי בלבד". 


יקים ועדה. עיני (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי