אבוקסיס: עשינו שינוי בראש, רק התחלנו את העונה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה לקראת אשקלון בשבת: "יש שיפור במשחק ההתקפה שלנו". על פתיחת חלון ההעברות: "מי שבונה על ינואר, מפספס את הקבוצה שלו. לנו אין מיליונים"

(גודל טקסט)

בני יהודה, שסיימה את הסיבוב הראשון בכושר יוצא מהכלל, עם חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים, תארח בשבת את הפועל אשקלון מהתחתית, במשחק אותו סימנו במועדון כמוקש גדול. הזהובים נותנים הרבה כבוד לקבוצתו של יובל נעים, שאמנם מדורגת בתחתית, אך עשתה העונה הרבה צרות לקבוצות מהחלק העליון של הטבלה. 


"אני שמח שאנחנו בתקופה טובה. אנחנו עובדים קשה ולכן גם יש תוצאות", אמר יוסי אבוקסיס לקראת המשחק. "אני תמיד אומר לשחקנים, שזה השכר שלנו, שאנחנו מנצחים כשאנחנו עובדים קשה. אנחנו אפילו לא באמצע הדרך של העונה, וצריך להמשיך ככה. יש עוד דרך ארוכה ואנחנו יודעים שנצטרך לתת את המקסימום בכל משחק כדי לנצח".



"לא ניצחנו בקלות את מכבי חיפה, ניצחנו אחרי מאמץ גדול ועבדנו מאוד קשה כי השחקנים נתנו את האקסטרה", הוסיף המאמן: "אני חושב שאשקלון קבוצה מאוד קשה וחזקה עם הרבה שחקנים מסוכנים. נצטרך להיות במיטבנו, גם התקפית וגם הגנתית, כדי לנצח את המשחק הזה. זה מסוג המשחקים שמראים לנו כיוון ודרך להמשך העונה. אנחנו חוזרים הביתה, אחרי שני ניצחונות חוץ, ואני מקווה שיגיע קהל לתמוך בקבוצה כמו שהם תמכו בנו בחוץ במשחקים האחרונים". 



תוצאה של עבודה קשה. שחקני בני יהודה (אודי צטיאט) 


השינוי בשבועות האחרונים: "אני חושב שעשינו שינוי בראש ושחקנים הבינו הרבה דברים. אנחנו כל שבוע לומדים אחד את השני והשחקנים לומדים אותי ולהיפך. יש שיפור במשחק ההתקפה שלנו, גם בקטע של העבודה הקשה על המגרש. יש כאן שחקנים מוכשרים ועל זה צריך להלביש מחויבות. ברגע שיש את שני הדברים האלה, יש גם תוצאות. צריך להמשיך בדרך הזו ולזכור שאנחנו בסך הכול רק התחלנו את העונה". 


מה עוד צריך לשפר? "תמיד יש דברים לשפר. גם בהנעת הכדור שלנו במשחק, לפעמים אנחנו יורדים קצת יותר מדי אחורה. אנחנו מדברים על הכול ומנסים לשפר, נקווה שנשפר תוך כדי השגת תוצאות". 


ההתחזקות בחלון ההעברות: "מאז שאני מאמן, אין דברים יותר מדי מיוחדים בינואר. מי שבונה על ינואר, מפספס את הקבוצה שלו. אני מתרכז במי שנמצא ולא חושב שיש הבלחות בינואר, אלא אם יש לך מיליונים ולנו אין. נדיר להביא שחקן במחירים שלנו שבאמת ישפר את הקבוצה". 


לא מחכה למציאות בינואר. אבוקסיס (עדי אבישי) 


על נכונות ההשקעה של הבעלים בינואר: "ברק השקיע די והותר בקבוצה העונה. אנחנו לא מתלוננים, יש לנו סגל טוב ומלחמה על ההרכב ואני שמח והראש כבר במשחק נגד אשקלון".


הגדרת מטרות: "אני לא אוהב לדבר על מטרות. אני תמיד מחנך את השחקנים שלי שהמשחק הקרוב הוא המטרה. אם נגיע לקראת סוף הסיבוב ונראה את מצבנו, אז נוכל אולי לדבר".


על הקרב שלו מול יובל נעים על הקווים: "יובל מוכיח את עצמו בשנים האחרונות והוא עושה עבודה גדולה באשקלון. אבל זה יהיה משחק בין שתי קבוצות, שיצטרכו לבוא ולהילחם ואני מקווה שידנו תהיה על העליונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי