"דשדשנו בתחילת העונה, אך בזמן האחרון הכול מתחבר לנו"

בני יהודה
בני יהודה | עדי אבישי

חבשי התייחס לתקופה הטובה של בני יהודה לקראת המפגש מול אשקלון: "שמח כאן, המטרה היא לנצח ורק אז נדבר הלאה. יש לנו צוות מקצועי טוב". ראלי יעבור לקישור, נעים מתלבט בין גורמזנו לאבוחצירא

(גודל טקסט)

בני יהודה סיימה את הכנותיה, לקראת המשחק בו תארח הקבוצה, את הפועל אשקלון מהתחתית (שבת, 18:00). הזהובים מגיעים אחרי חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים וינסו להימנע ממעידה, מול הקבוצה העיקשת של יובל נעים. המאמן יוסי אבוקסיס, צפוי לתת אשראי לאותו הרכב שפתח בניצחון החוץ נגד מכבי חיפה בשבוע שעבר, כך שהקבוצה תשחק עם ארבעה שחקני הגנה וחלק התקפי מתוגבר, עם אלמוג בוזגלו, יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה ונריוס ואלסקיס, שנמצאים כולם בכושר נפלא. 


"אנחנו שמחים מאוד שעשינו ניצחון נגד מכבי חיפה במחזור שעבר, היה משחק קשה מאוד והיה לנו חשוב לבוא מוכנים ולנצח, כדי להמשיך את היכולת שלנו", אמר אעיד חבשי, שהפך העונה לבורג חשוב מאוד בהגנת הזהובים. "היה לנו פתיחת עונה טובה, עם ניצחון על מכבי חיפה בתחילת הסיבוב הראשון ואז הייתה ירידה ביכולת. המשכנו לעבוד קשה, האמנו בעצמנו כי יש לנו קבוצה טובה, יש כאן הרבה שחקנים מצוינים, צעירים שרעבים להצליח, ויש כאן צוות מקצועי טוב, שעובד איתנו קשה מאוד ובזמן האחרון הכול מתחבר לנו", הוסיף הבלם.



מה השתנה מתחילת העונה: "בזמן האחרון אנחנו יציבים מאוד, אנחנו עובדים קשה באימונים, הצוות עובד איתנו חזק מאוד. בקבוצה כמו שלנו, שבאמת יש כאן שחקנים מצויינים, ידענו שנצטרך להרים את עצמנו קצת ואנחנו מנצחים עכשיו ונצטרך להמשיך עם זה. אחרי הניצחון על זניט במוקדמות הליגה האירופית ואחר כך ניצחנו גם את מכבי חיפה, אז דיברו שאנחנו יכולים להגיע למעלה. דשדשנו קצת אחר כך אבל הרמנו את עצמנו. עכשיו מחכה לנו משחק קשה מאוד בשבת, נגד קבוצה שבאה להילחם. לנו חשוב לנצח וגם להם חשוב לנצח ומי שיהיה יותר טוב ינצח. עבדנו קשה כל השבוע והצוות הכין אותנו טוב ונבוא בשבת ונדבר על המגרש". 


על המעבר ממכבי חיפה: "אני שמח שאני בבני יהודה וזה מועדון מצוין ואני אשמח לדבר רק על בני יהודה. המטרה הקרובה שלנו היא לנצח בשבת ואז נדבר הלאה". 



הכול מתחבר להם. שחקני בני יהודה (דני מרון)
 


הרכב משוער
: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, אעיד חבשי, דן מורי, בן תורג'מן, סתו פיניש, יובל אשכנזי, אלמוג בוזגלו, יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלסקיס. 


ראלי יעבור לקישור, אבוחצירא עשוי לפתוח 

ליובל נעים, מאמנה של הפועל אשקלון, יש כאב ראש גדול, בכל הנוגע לאיוש ההרכב, לקראת משחק החוץ נגד בני יהודה, בשבת במושבה. אשקלון מגיעה למשחק, אחרי תשעה משחקים ללא נצחון ובמועדון יודעים שקצב צבירת הנקודות בסיבוב השני, חייב להיות גדול יותר.


הקשר רודי חדד סובל מפציעה במפשעה וגם החלוץ גודנס אג'אי, סוחב פציעה בשרירי הבטן ושניהם לא יהיו בסגל למשחק. יוסיפ איבנצ'יץ' סובל מחבלה ברגלו ולא התאמן כמעט השבוע וההחלטה לגביו תתקבל רק בסמוך למשחק, כאשר הנטייה היא שלא לשתפו. "אנחנו מעדיפים שחקנים רעבים שרוצים לשחק ועושים הכל כדי לשחק, על פני כאלה שמוותרים לעצמם ולקבוצה, בגלל פציעה כזו או אחרת", אמרו באשקלון. נעים צפוי לעשות כמה אילתורים ב-11 הפותחים, כאשר עוז ראלי לדוגמא, מגן בדרך כלל, יתופקד כקיצוני בחלק הקדמי של הקישור. בעמדת החלוץ מתלבט המאמן בין רמזי ספורי ושרון גורמזנו, כאשר גם ירדן אבוחצירא נמצא בתמונת ההרכב בקישור.


"זה משחק קשה, אנחנו פוגשים קבוצה טובה שנמצאת במומנטום מצוין, עם חמישה נצחונות, בששת המשחקים האחרונים", אמר המאמן יובל נעים לקראת המשחק. "נצטרך לבוא מאורגנים ומסודרים והפעם נצטרך לדעת לכבוש שערים ולנצל מצבי הבקעה שנגיע אליהם. נעשה את כל המאמצים לצאת מהמשחק הזה עם נקודות".



יעבור לקישור. ראלי (דני מרון) 


הרכב משוער:
דלה איינוגבה, אייל משומר, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', שי חדד, מירקו אורמוש, מילאן סמיליאניץ', משה לוגסי, עוז ראלי, רמזי ספורי, שרון גורמזנו (ירדן אבוחצירא). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי