מכת פציעות בבית"ר: קונטה לא ישחק, שכטר וקליימן בספק

יוסי בניון ואיתי שכטר
יוסי בניון ואיתי שכטר | אודי ציטיאט

המגן הצרפתי סובל מפציעה במפשעה, החלוץ ספג מכה בברך ולשוער עדיין עם קרע קטן בשריר. כל השלושה לא התאמנו. יוסי מזרחי עקץ את בן זקן ולבנדה: "כשאימנתי בקפריסין עוזרי המאמן היו מוכנים למות בשבילי"

(גודל טקסט)

איתי שכטר, חלוצה של בית"ר ירושלים, ספג מכה בברכו והוא בספק גדול למשחק החוץ ביום ראשון (20:15, שידור ישיר בספורט1) נגד מ.ס. אשדוד. שכטר, אחד משחקני המפתח של בית"ר, לא נטל חלק באימון הבוקר (שישי) ובצוות הרפואי , ינסו להכשירו למשחק. גם השוער בוריס קליימן, שסובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי ועבר השבוע טיפולים, עדיין אינו כשיר לחלוטין ורק מחר יוחלט אם ישחק או לא.

המגן-בלם הצרפתי אנטואן קונטה, שסובל מפציעה במפשעה, לא התאמן הוא לא ישחק באשדוד. יוסי בניון, שסובל ממתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי ברגלו כלל לא יכלל בסגל למשחק. כזכור, נפצע בניון, דקות לאחר שנכנס כמחליף, במהלך המחצית השנייה נגד מכבי תל אביב ביום שני. על פי ההרכב שתורגל היום, עשוי דוד קלטינס לפתוח כמגן ימני, כאשר פול אדגר תופקד לצידם של קלאודמיר ואריק סאבו בקישור.

בבית"ר מקווים שאחרי הסערה שהייתה השבוע בצוות המקצועי ובעקבות השיחה הנוקבת שקיים אלי אוחנה עם צוות המאמנים, יהיה כעת שיפור גדול במערכת היחסים בין המאמן בני בן זקן, שמעמדו ממשיך להיות מעורער מאוד, לבין עוזרו גילי לבנדה, מאמן הכושר שלומי ודררו והסקאוט ניר אפרתי.

ייעדר? שכטר (אודי ציטיאט) 

בתוך כך התראיין יוסי מזרחי, שחקן ומאמן בית"ר ירושלים לשעבר, לרדיו ירושלים ולא חסך בעקיצות ציניות על ההתנהלות של המועדון הירושלמי. "כבר אמרתי עבר והמקרה הזה לא שונה שהכדורגל הישראלי הוא קרקס", הצהיר מזרחי, כיום מנג'ר מחלקת הנוער במ.ס. אשדוד, "בית"ר ירושלים הוא מועדון שלא כל אחד יכול לבוא ולאמן שם".

על הצוות המקצועי של בית"ר: "זה כמו ילדים שרבים על צעצוע יקר שאבא קנה להם במקום לשחק ביחד".

על היחסים בין בני בן זקן לעוזרו גיל לבנדה: "כשהגעתי לאמן בקפריסין קיבלתי שני עוזרי מאמן שלא הכרתי. תוך חודש הם היו מוכנים למות בשבילי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי