קלינגר: ניצחון קריטי בתקופה שהייתה יכולה להוריד אותנו

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה היה מרוצה מה-0:2 על מכבי פתח תקווה, והוסיף: "המחליפים היו מצוינים. החוזק שלנו שהשחקנים משחקים בשביל הקבוצה". מימר אמר: "משחק לא טוב שלנו, אני מספיק זמן מאמן ולא חושש למעמדי"

(גודל טקסט)

החיוכים שבו הערב (שבת) לצד האדום של הכרמל, כאשר הפועל חיפה ניצחה את מכבי פתח תקווה 0:2 ושבה זמנית למקום הראשון בטבלה. עדן בן בסט חזר להבקיע לאחר כחודשיים, גל אראל עלה כמחליף והבקיע את שערו הראשון העונה וניר קלינגר היה מאוד מרוצה בתום ההתמודדות. למרות התוצאה הטובה המאמן האדום מפנה את מבטו אל הפציעה של דור מלול, שפונה לבית החולים 'רמב"ם' שבחיפה לבדיקה מקיפה.

מן העבר השני, שרון מימר לא הצליח להסתיר את אי שביעותו מההופעה של חניכיו ומכך שנשארו עמוק בתחתית. שחקני מכבי פתח תקווה כמעט ולא איימו על שערו של שטקוטס, ורק ארבייטמן היה היחידי שכמעט הבקיע בתחילת המשחק.

קלינגר סיכם את המשחק: "זה היה ניצחון קריטי בנקודת זמן שהייתה יכולה או להוריד אותנו או לקדם אותנו. החיסורים לא הורידו אותנו, אלא המחליפים היו מצוינים. החוזק שלנו שהשחקנים משחקים בשביל הקבוצה. כולנו מגובשים, הלכנו אחורה אבל לא סיכנו אותנו. סימנו וי ומסתכלים קדימה".

מימר המאוכזב אמר: "אנחנו לא במקום שרוצים להיות. חשבנו להשיג יותר נקודות כרגע וזה לא מספיק. זה לא קשור לזרים או ישראלים. משחק לא טוב שלנו. מול אשדוד הגענו להרבה מצבים וזה לא הספיק ואין ספק שנצטרך להשתפר. אני מספיק זמן מאמן ולא חושש למעמדי. אנחנו לא מייצרים מספיק מצבים כקבוצה ואני מנסה מספר שיטות ולפעמים עולים עם שני חלוצים אבל זה לא עובד לאחרונה. בחצי השעה הראשונה במשחק הזה הגענו לרחבה של הפועל חיפה ולא ניצלנו את המומנטום והפסדנו לקבוצה יותר טובה".

שרון מימר. לא חושש למעמדו (ערן לוף)
שרון מימר. לא חושש למעמדו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי