בק"ש מאשימים: "פנדל על עאבד היה משנה משחק שלם"

שחקני עירוני קריית שמונה חוגגים
שחקני עירוני קריית שמונה חוגגים | אריאל שלום

החבורה של חיים סילבס יצאה מההפסד למכבי ת"א בתחושת החמצה, אך גם הבנה. המאמן: "יש לנו שחקנים צעירים שנתנו בהם אמון וקיווינו שהשילוב יילך מהר יותר, אי אפשר להביא קוסם בינואר"

(גודל טקסט)

אכזבה בעירוני קריית שמונה לאחר ההפסד למכבי תל אביב, כשלראשונה העונה רשמה הקבוצה הפסד ליגה שני ברציפות. בק"ש קיבלו בהבנה גדולה יותר את ההפסד מול הצהובים מאשר את ההפסד הביתי בשבוע שעבר מול רעננה. בכל זאת היה מי שהאשים בסיום את צוות השיפוט על כך שלא שרק לפנדל לזכות אחמד עאבד בתחילת המשחק.

"פנדל על עאבד היה משנה משחק שלם. הצוות המקצועי הכין מצוין את הקבוצה והכל עבד על פי התוכניות, אבל זה לא קרה ואז ספגנו", אמרו בקריית שמונה. במועדון מאוכזבים גם מכך שהפער בין הקבוצה לבין בני יהודה שמדורגת במקום השישי הוא שבע נקודות ומדובר בפער קשה לסגירה.

סילבס עצמו אמר בסיום: "ההפסד המורלי היה בשבוע שעבר וקיווינו לסיים שונה את המשחק הזה. יש עוד מספיק נקודות וזמן כדי לתקן ולהיצמד כמה שיותר גבוה. אם לא נהיה בפלייאוף העליון, זה יהיה כישלון, אבל יש עוד זמן עד שמסכמים את הליגה".

סילבס
סילבס. מספיק זמן לתקן (דני מרון)

בכל מקרה במועדון מתלבטים לגבי נושא החיזוק בינואר. מצד אחד, ישנם מספר שחקנים שהגיעו כשחקני רכש ואינם מספקים את הסחורה ומאידך הבעלים, איזי שרצקי, אינו מעוניין לבצע שינויים. בימים הקרובים תיערך שיחה בין הבעלים לבין סילבס בה ינסה המאמן להעלות מספר שמות שלדעתו יעשו את השינוי הדרוש בכדי להגיע לשישייה הראשונה.

בנוסף, במועדון עוקבים אחר התפתחויות בעתידו של עאבד, שמקורביו טענו כי הוא מחזיק במספר הצעות מחו"ל. סילבס עצמו התייחס לעניין ואמר: "יש לנו מספר שחקנים צעירים שנתנו בהם אמון וקיווינו שהשילוב יילך מהר יותר. אני לא חושב שאפשר להביא קוסם בינואר והשיפור המשמעותי צריך לבוא מהקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי