קורצקי ימשיך עם ה-11 שפתחו מול ק"ש, פאס על ספסל סכנין

אברהם פאס
אברהם פאס | ערן לוף

בהפועל רעננה רוצים להמשיך במומנטום (ראשון, 19:00) ולהתרחק מהקו האדום, מאיוקה לא יחתום בינואר. נעים יעלה במערך התקפי, גורם בקבוצה מהמגזר: "סימן דרך להמשך"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח הערב (ראשון, 19:00) בנתניה את בני סכנין במטרה להציג המשכיות לניצחון על קריית שמונה במחזור הקודם. בקבוצה מהשרון רוצים לפתוח פער מהקו האדום.

באימונים האחרונים שם המאמן מנחם קורצקי דגש על מניעת ההתקפות המתפרצות של סכנין ובעיקר בשמירה על פיראס מוגרבי, עליו יופקד עמנואל אמבולה. על פי התרגולים בימים האחרונים ה-11 שפתחו מול ק"ש צפויים לפתוח גם הפעם. בנוסף, מסתמן שהחלוץ עמנואל מאיוקה לא יחתום בינואר ולקורצקי ישנם מספר מועמדים זרים וישראלים חדשים.

"השחקנים גילו בגרות ואופי והצלחנו לחזור עם שלוש נקודות מקריית שמונה", אמר קורצקי לקראת המשחק. "אנחנו יודעים שנגד בני סכנין זו תהיה אופרה אחרת. זו קבוצה שיודעת לשחק במשחקים כאלו ולקחת נקודות. הם הוסיפו השנה עוד פרמטרים במשחק שלהם בהנעת הכדור או בשליטה במרכז המגרש. מדובר במשהו שנצטרך לתת עליו את הדעת ולהתכונן גם להתקפה המהירה שלהם".

החלוץ ג'ורדן פושה הוסיף: "אני חושב שאנחנו חייבים להמשיך בדרך שלנו, עשינו ניצחון חשוב מאוד מול קריית שמונה, הניצחון הזה מאפשר לנו להסתכל קדימה, לקחנו מרחק משתי האחרונות אבל אנחנו חייבים להמשיך. הניצחון העניק לנו הרגשה טובה, כי זה לא היה משחק קל, והרבה קבוצות יאבדו נקודות בקרית שמונה. בתקופה האחרונה האווירה בקבוצה השתפרה, אנחנו עובדים מאוד קשה ומתרכזים במשחק הבא. עבורנו זו רק תחילת הדרך ואנחנו עובדים קשה כדי לנסות להשיג ניצחון נוסף ביום ראשון מול בני סכנין".

מנחם קורצקי. רוצה להתרחק מהקו האדום (יוני אריאלי)
מנחם קורצקי. רוצה להתרחק מהקו האדום (יוני אריאלי)

בני סכנין תתארח הערב (ראשון, 19:00) בנתניה אצל הפועל רעננה כאשר במועדון מסמנים את המשחק כקריטי להמשך העונה. לאחר הניצחון בשבוע שעבר על הפועל עכו מבינים במועדון כי ניצחון נוסף יקרב אותם לפלייאוף העליון. מאידך הפסד מחר ישכיח את הניצחון הדרמטי בשבוע שעבר. גורם במועדון אמר לקראת המשחק: "ניצחון מול רעננה יהווה סימן דרך להמשך. ניצחון ואנחנו חוזרים למאבק".

גם בצוות המקצועי מבינים את חשיבות המשחק ובניגוד למשחקים האחרונים, סכנין תעלה עם ארבעה שחקני הגנה ושלושה שחקני התקפה. מרון גנטוס פצוע וייעדר ואילו הקפטן חאלד חלאיילה שנעדר בגלל צהובים יחזור להרכב הראשון. ההפתעה תהיה ספסולו של הבלם אברהם פאס שאומנם חזר מהשעייה, אבל נראה כי בצוות המקצועי פחות סומכים עליו. גם הקשר ישראל זגורי, ג'אבר עטאא והחלוץ מוחמד כליבאת יחכו על הספסל.


הרכבים משוערים

הפועל רעננה: תומאש קושיצקי, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני, נמניה ניקוליץ', מוחמד שכר, ג'ורדן פושה (תומר סוויסה), שמעון אבוחצירה.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, עלאא אבו סלאח, סארי פלאח, וונדרסון, אייהב גנאיים, סגס תאמבי, חאלד חלאיילה, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי ועידן שמש.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי