קינדה: יכולנו לסיים בתיקו, אבל בית"ר הייתה טובה יותר וניצחה בצדק

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

אחרי עוד הפסד ביתי, במ.ס. אשדוד יודעים שצריכים יותר כדי לשרוד בליגת העל. תורג'מן: "חובה להיות יותר טובים ולהעמיד נקודות לטובתנו". פיליפנקה, אינברום וג'אן מועמדים להצטרף בינואר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מאמן מ.ס. אשדוד עמיר תורג'מן ושחקניו עדיין לא הצליחו לנצח העונה באצטדיון הי"א במסגרת ליגת העל, אחרי שגם אתמול (ראשון) רשמו עוד הפסד ביתי, הפעם 3:1 לבית"ר ירושלים. המאמן וראשי המועדון ממתינים לחודש ינואר לפתיחת חלון ההעברות כדי לבצע שינויים מקצועיים בסגל השחקנים כדי לשרוד בליגה.

במועדון מבהירים כי העובדה שהקבוצה צברה במשחקיה הביתיים רק שתי נקודות מצריכה שיפור ושינוי ענק ומהיר: "אי אפשר להסתפק בתוצאות תיקו ובניצחון בודד ב-15 משחקים והאדמה רועדת מתחת לקו האדום. אין ספק שתורג'מן יקבל את רוב שחקני הרכש שהוא מבקש בחלון ההעברות בעוד קצת יותר משבועיים".

בקבוצה מתקשים להביא שחקנים בעיקר בשל מיקומה של הקבוצה מתחת לקו האדום והחשש המקצועי של מי שיגיעו שהקבוצה תתקשה לשרוד. בין השחקנים שתורג'מן רוצה לצרף נמצאים איגור פיליפנקה ממכבי תל אביב, אור אינברום השייך לגנט הבלגית ודור ג'אן מבית"ר ת"א/רמלה. במחזור הקרוב תצא אשדוד למשחק חוץ בצפון נגד הפועל קריית שמונה.


אינברום. יחזור לאשדוד? (דני מרון)

הקשר גדי קינדה אמר בסיום: "יכולנו לעשות משהו, אבל בית"ר ירושלים הייתה טובה יותר ונראה שניצחה בצדק, למרות שהיה אפשר לסיים בתיקו". בנושא קינדה, שמוזכר מאז הקיץ כמועמד לעבור למכבי תל אביב, אמר המאמן עמיר תורג'מן: "יש כל הזמן דיבורים על קינדה ורק בעוד שבועיים שלושה נדע מי יעזוב ואיך אנחנו רוצים לחזק את הקבוצה".

על פיתרון מקצועי בהמשך הדרך אמר תורג'מן: "היו לנו הזדמנויות טובות להשוות והיינו קרובים לתיקו, אבל קיבלנו גול קל שגמר את המשחק בתוצאה 1:3. כרגע אנחנו לא כובשים יותר משער אחד ואנחנו לא שם, צריכים להיות יותר רעים ולהבין מהר יותר את הסיטואציות שמתפתחות ולמנוע בעיות ושערים. זה מתסכל. התוצאות יגיעו ונסדר את השורות בקטע ההגנתי כי חובה להיות יותר טובים ולהעמיד נקודות לטובתנו. לבית"ר ירושלים זה הספיק טוב יותר ולנו זה לא הספיק, ולכן עם כל הקשיים עם האופי אנחנו צריכים להיות שם".


תורג'מן. יודע שיש על מה לעבוד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי