נתניה בכוננות: ארבעה שחקנים עלולים להיעדר מול מכבי ת"א

ערן לוי ודיא סבע
ערן לוי ודיא סבע | מאור אלקסלסי

הצוות המקצועי נחשף לעובדה כי ערן לוי, ניקו אולסק, טים הויבך ואביב אברהם סוחבים ארבעה כרטיסים צהובים, והם יהיו חייבים להישמר נגד רעננה. עדן שרם מבוקש בהפועל קטמון, בקבוצה מסרבים לשחררו

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון ביום שבת האחרון 0:3 על הפועל עכו, במכבי נתניה יארחו ביום שבת הקרוב את הפועל רעננה באצטדיון בנתניה (18:15, שידור ישיר בספורט4), במטרה לעשות צעד נוסף לעבר הפלייאוף העליון. "גם אם אף אחד לא ידבר על זה בקול רם, ניצחון על הפועל רעננה וככל הנראה נהיה בפלייאוף העליון" הודו בקבוצה.

אלא שמה שמטריד את מנוחתם של אנשי המועדון הוא סכנת הצהובים של לא פחות מארבעה שחקני מפתח בקבוצה: אמש גילו בצוות המקצועי כי טים הויבך, ניקו אולסק, אביב אברהם וערן לוי, צברו לחובתם ארבעה כרטיסים צהובים, מה שאומר שאם יצברו כרטיס צהוב במשחק בשבת, לא יוכלו לקחת חלק במשחק המרכזי שייערך לאחר מכן מול מכבי ת"א, וזאת בשל משחק הגביע עם הפועל חדרה שמתקיים בין שני המשחקים (החוק אומר ששחקן שצובר חמישה כרטיסים צהובים ירצה אותם במשחק השני לאחר קבלת הצהוב החמישי).

בצוות המקצועי חוששים מכך, אך צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הבהירו לאנשים במועדון: "מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו משחקים משבוע לשבוע. אנחנו לא מאמינים בשמירת שחקנים". בכל אופן, בנתניה יצטרכו לקבל החלטה אם לסכן את הארבעה, או לפחות חלק מהם.

שרם
שרם. מבוקש בבירה (עדי אבישי)

צוות המאמנים עוד לא החליט אם לתת את הקרדיט במשחק מול רעננה לאותם 11 שפתחו בניצחון על עכו, מה שיוביל לכך שאלחסן קייטה, שנמצא בתקופה רעה, יפתח את המשחק על הספסל ועדן שרם יזכה לקרדיט בהרכב לאחר השער שכבש. שאר ההרכב צפוי להיות זהה, זאת אם לא יוחלט שלא לסכן את השחקנים הסוחבים כרטיסים צהובים.

בנוגע לשרם, בשבועות האחרונים בדקו בהפועל קטמון את האפשרות לצרפו לקבוצה עד תום העונה. המאמן ליאור זדה מחזיק מאוד משרם ובקבוצה הירושלמית מאמינים כי שרם יכול להיות האקס פקטור במאבק של הקבוצה על העפלה היסטורית לליגת העל. בשלב זה, בנתניה מסרבים לשחררו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי