מכה לסכנין: כליבאת ומוגרבי ייעדרו מול מכבי תל אביב

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | עדי אבישי

שני שחקני ההתקפה המוכשרים לא יוכלו ליטול חלק במשחק החשוב ביום שני, כשלגבי האחרון קיימת תקווה כי ייכלל בכל זאת לפחות בסגל. גם גנטוס יחסר. קשר וחלוץ אמורים להגיע בינואר

(גודל טקסט)

לאחר התיקו מול הפועל רעננה החלה בני סכנין בהכנות למשחק המרכזי ביום שני מול מכבי תל אביב. בדומה לכל המשחקים מתחילת העונה, גם הפעם נראה כי סכנין תגיע למשחק בהרכב חסר.

החלוץ מוחמד כליבאת שנפצע במשחק מול רעננה עבר אתמול בדיקה שאימתה את החשש והוא כי השחקן סובל מקרע בשריר הירך האחורי. כליבאת ייעדר כחודש מהמגרשים. "אני עובר תקופה קשה בחודשים האחרונים ומת שזה ייגמר", אמר כליבאת לחבריו.כזכור רק לפני כחודש חזר כליבאת מקרע.

שחקן נוסף שנמצא בספק וככל הנראה ייעדר הוא החלוץ פיראס מוגרבי. מוגרבי נפצע במפשעה בשבוע שעבר ועובר טיפולים אצל ד"ר מארק רוסנובסקי, שציווה עליו לנוח במשך עשרה ימים. בסכנין מקווים כי מוגרבי יעבור בדיקה נוספת ואז ינסו לשלבו לפחות בסגל למשחק. גם הבלם מארון גנטוס יישאר מחוץ לסגל בשל שבר באפו.

מוגרבי
מוגרבי. יחסר מאוד (ערן לוף)

באימון אתמול (שלישי) בחר המאמן פליקס נעים לא לערוך אסיפה לשחקניו בעקבות המשחק מול רעננה ואמר: "שיחקנו במגרש קשה ואין שום דבר לקחת מהמשחק הזה". במקביל סכנין ממשיכה בחיפושים אחר שני זרים לצרף בחודש ינואר. השניים יהיו בעמדות קשר מתחת לחלוץ וחלוץ מרכזי נוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי