ניר קלינגר: "חנן ממן חשוב מכדי שנסכנו, עובדים מסביב לשעון כדי להביא רכש"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | לירון מולדובן

מאמן הפועל חיפה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת בני יהודה בשבת (16:00, שידור ישיר בספורט4). הקשר עשוי להיכלל בסגל, אך לא ברור האם יוכל לשחק וכמה דקות. ריסטו מיטרבסקי אמור לחתום

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק בשבת (16:00, שידור ישיר בספורט4) מול בני יהודה. במועדון החיפאי רוצים להלחיץ את הפועל באר שבע שבמקום הראשון, כשניצחון יעלה אותם זמנית לפסגה, לפחות עד משחקה של האלופה ביום ראשון (20:00, שידור ישיר בספורט1). המאמן ניר קלינגר נהנה מההרכב שניצח בשבת את מכבי פתח תקווה. המגן דור מלול שנפצע בשבת יהיה כשיר לבני יהודה. החלוץ המלדבי ראדו גנסארי יחזור להרכב לאחר הרחקה, ואילו חנן ממן שהיה פצוע אומנם הגביר את קצב האימונים, אך רק מחר יחליטו בחיפה אם להכלילו בסגל.

הבוקר ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים ובה אמר קלינגר לקראת המשחק: "זה משחק צמרת בין שתי קבוצות טובות מאוד, יהיה מאצ'-אפ מאוד מעניין. נצטרך לתת דגש על משחק ההתקפה של בני יהודה, על השחקנים הבולטים שם – אלמוג בוזגלו ויונתן כהן. אלה שחקנים חמים בתקופה האחרונה. מצד שני אני סומך על השחקנים שלי, מה שהם עושים העונה על כר הדשא זה פשוט תענוג. כל אחד שמקבל את ההזדמנות מצליח, אני מאוד גאה בהם. לבני יהודה יש חלק קדמי טוב, אבל לכל קבוצה יש גם חולשות. אני מאוד מאמין וסומך על השחקנים".

"אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם איזשהו מצב שקבוצות מתכוננות אלינו", הוסיף קלינגר. "אבל אנחנו מייצרים מצבי הבקעה ומנצחים. כולם מתכוננים אלינו, גם מכבי פ"ת התכוננה וניצחנו".

קלינגר
קלינגר. מרוצה מהמצב (לירון מולדובן)

משחק ההגנה: "אין ספק שהקבוצה שלנו מספקת משחק הגנה טוב. בשיטת המשחק שלנו אנחנו די מגוננים על השוער. נכון שגם תמאש וגם קפילוטו כשחקני מרכז הגנה נותנים לנו הרבה שקט בניסיון שלהם וביכולת שלהם והכי חשוב – בתיאום. זה הולך ומשתפר ממשחק למשחק. אנחנו רוצים לשמור על זה. אחד המפתחות לצמרת זה משחק הגנה. אנחנו די מאוזנים בנושא הזה".


הפצועים:
"מאמון קשוע וחנן ממן פצועים, אבל ממן מתקדם יפה מאוד. עד מחר נדע אם הוא בסגל. הוא הגביר את קצב האימונים. אולי אחרי האימון היום נהיה יותר חכמים. הוא עושה הכל כדי לשחק ונעשה את השיקולים שלנו לטובת השחקן והקבוצה. זה שחקן יותר מדי חשוב כדי שניקח סיכון, אם יהיה כשיר לחלק מהמשחק, נשמח".

רכש: "הכיוון הוא להחתים שני שחקנים. אחד מהם, ריסטו מיטרבסקי, נמצא פה. אנחנו מחכים שהכל ייסגר מבחינת החוזה כדי להודיע. אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי להביא רכש חדש".

ממן
ממן. עשוי להיכלל בסגל (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי