יובל נעים: "נביא רכש, כמעט סגורים עם דוד מנגה"

מנגה. קדנציה נוספת בישראל
מנגה. קדנציה נוספת בישראל | צילום: אסף קליגר

מאמן הפועל אשקלון דיבר ב-103FM והבטיח שינויים בסגל בחלון ההעברות: "יודעים להוציא הרבה משחקנים שלא עשו הרבה". על טל איילה: "יש התפתחות בעניינו והוא אמר שיחזור תוך שלושה חודשים"

(גודל טקסט)

ביום ראשון (20:30, שידור ישיר בספורט1) תארח הפועל אשקלון את הפועל באר שבע למשחק חשוב עבור שתי הקבוצות. בינתיים עלה יובל נעים, מאמן אשקלון, לראיון ב-103FM.

"יחסי הכוחות עם הפועל ב"ש ברורים", פתח נעים, "אנחנו לא נראים כזה רע אבל הם משחקים עם סגל מלא סוף סוף העונה, ויהיה הרבה יותר קשה. בבית שיחקנו טוב נגד קבוצות טובות ולמרות שהם טיפה יותר טובים מבית"ר, מכבי ונתניה, ננסה לשחק את הכדורגל שלנו".

על יכולתו של דלה איינוגבה: "סומך על איינוגבה, בטוח שיחזיר בהמשך נקודות. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להוציא הרבה משחקנים שלא עשו יותר מדי. ישראל זגורי הוא שם ונרצה להביא לפחות שלושה שחקנים. יש לנו כסף לזה כי הרבה מאוד אנשים בעיר רוצים להשאיר את הקבוצה בליגה. אנחנו כמעט סגורים עם דוד מנגה ונחליף כנראה רק זר אחד".

נעים
נעים. אופטימי (ערן לוף)

מיקום ויכולת: "הליגה מאוד קשה. המצב יכול היה להיות הרבה יותר גרוע ואנחנו כרגע במצב סביר. צריך להתחיל לקחת נקודות. דיברנו על הכדורגל שלנו, לא רוצים מחמאות ואני לא מגביל את השחקנים אבל זה לא צריך לבוא על חשבון הגנה. בקבוצה הזאת קשה לשחק הגנתי כי השחקנים מאוד התקפיים. יש קבוצות שמשחקות כדורגל פחות טוב מאשקלון".

פצועים: "ביקורת זה תמיד בסדר, צריך לדעת לקבל ולדעת לבקר. אנחנו צריכים להיות עם ארבע-חמש נקודות יותר. גם טל איילה וגם אלעד גבאי נפצעו לנו ואנחנו לא יכולים למצוא כזה שחקן כמו טל, לא נתעסק בתירוצים. גבאי עשה ניתוח, יש התפתחות עם איילה והוא אומר שתוך שלושה חודשים הוא יוכל לחזור. הלוואי וזה נכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי