ירשים את נעים? פיליפה אוליביירה החל להיבחן בבני סכנין

פליפה אוליביירה
פליפה אוליביירה | אתר רשמי

הקשר בן ה-33, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה של רוני לוי ואף נכלל בעברו בסגל של צ'לסי, ישהה מספר ימים בישראל. נעים מתלבט לגבי שיטת שלושת הבלמים מול מכבי תל אביב

(גודל טקסט)
בני סכנין אומנם ממשיכה את הכנותיה לקראת מכבי תל אביב אבל במקביל כבר ממשיכה לחפש חיזוק לקראת חודש ינואר. במועדון רצו בתחילה להתחזק בזר אחד ובישראלי בכיר אך כבר בתחילת השבוע שונו התוכניות וכעת בסכנין מחפשים חיזוק בעיקר מעבר לים. היום (חמישי) החל להיבחן בקבוצה הקשר פילפה אוליביירה. הקשר בן ה-33 מחזיק ברזומה מכובד של קבוצות צ'לסי בה שותף בחמישה משחקים ועוד קבוצות כמו מריטימו, בראגה, טורינו והקבוצה האחרונה הייתה אנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי.


אוליביירה שוחרר בסיום העונה שעברה ולא מצא לו קבוצה חדשה ולכן בסכנין מבינים כי מדובר בשחקן ללא כושר משחק. הקשר הסכים להיבחן עד למשחק מול מכבי תל אביב ביום שני ולאחריו יוחלט אם להחתימו. "מדובר בקשר מתחת לחלוץ עם המון טכניקה והרבה ניסיון אך ללא כושר משחק בכלל. אנחנו מבינים כי ייקח לו זמן להיכנס לכושר והצוות המקצועי צריך לקבל החלטה אם יש לו את הזמן המתאים", אמרו בסכנין.



הקבוצה תהנה מחר מחופש נוסף ותחזור להתאמן בשבת לקראת המפגש מול הצהובים. מי שייעדרו בוודאות מהמשחק הם הבלם מרון גנטוס ומוחמד כליבאת הפצועים כאשר גם פיראס מוגרבי בספק גדול. בכל מקרה נעים והצוות שלו טרם החליטו אם להמשיך בשיטת שני הבלמים או להחזיר להרכב את אברהם פאס ולחזק את החלק האחורי של הקבוצה.




החיזוק הבא של סכנין? אוליביירה (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי