אנטואן קונטה וחן עזרא יפתחו מול מכבי פתח תקווה

חן עזרא
חן עזרא | אודי ציטיאט

בבית"ר ירושלים מקווים לשחזר בשבת (20:30, ספורט4) את היכולת והתוצאה מהמחזור הקודם באשדוד (1:3). הסכומים שמבקשים הבלמים בן חיים וגוטליב מרתיעים את ראשי המועדון

(גודל טקסט)
אחרי תקופה די ארוכה של חוסר שקט במועדון, בית"ר ירושלים נהנתה משבוע שקט בשל ניצחון החוץ באשדוד (1:3). בקבוצה לראות המשכיות הן מבחינת תוצאה והן מבחינת יכולת גם בשבת (20:30 שידור ישיר בספורט4) בטדי נגד מכבי פתח תקוה.


חן עזרא, שנכנס כמחליף באשדוד והציג יכולת טובה מאוד, ואנטואן קונטה, שהחלים מפציעה, צפויים להחליף בהרכב את דוד קלטינס (מתיחה בשריר הירך האחורי) ואריק סאבו (מוצהב). הצרפתי יפתח בעמדת המגן הימני, לצידם של הבלמים מיקי סירושטיין וטל כחילה. וז'אורז'יניו יוסט לקישור לצדם של פול אדגר וקלאודמיר, אנתוני וארן צפוי להמשיך לקבל קרדיט בחלק הקדמי, לצד עזרא ואיתי שכטר.

 


 

עד כה אין התקדמות בשיחות להארכת חוזהו של שכטר, שמבקש להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות, בעוד שבמועדון מציעים לו עונה אחת בלבד עם אופציה. החלוץ, שמסיים חוזה בקיץ, יוכל לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות כבר בשבוע הבא עם פתיחת חלון ההעברות של ינואר.



בן חיים. יקר מדי לבית"ר? (דני מרון)

 

בית"ר שחררה את הבלם הברזילאי שהתאמן בקבוצה במהלך השבוע, ותמשיך בחיפושים אחר בלם זר. גם אופציית הבלם הישראלי עדיין על הפרק. טל בן חיים ואדי גוטליב מוזכרים כמועמדים, אולם הסכומים שמבקשים עבורם בשלב זה, מרתיעים את ראשי בית"ר.

 

הרכב משוער:בוריס קליימן, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, מרסל הייסטר, קלאודמיר, פול אדגר, ז'אורז'יניו, חן עזרא, אנתוני וארן, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי