"נקווה שמכבי חיפה תהיה בפלייאוף התחתון כדי שנשיג ניצחון"

אליסון דוס סנטוס, גילי ורמוט ורמי גרשון
אליסון דוס סנטוס, גילי ורמוט ורמי גרשון | ערן לוף

בהפועל עכו גיחכו אחרי הניצחון הגדול בסמי עופר. בקבוצה שיבחו את אלד שביט ("הוכיח שמקומו בליגת העל") אך מבינים כי יש עדיין דרך כדי להישאר בליגה, והמאמן ייפגש עם דניאל סטנצ'ו. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

דקות ארוכות חגגו שחקני ואנשי הפועל עכו את הניצחון 0:1 על מכבי חיפה, שעזר לקבוצה במאבק על ההישארות בליגה. לפני המשחק, עוד פנה מאמן הקבוצה אלדד שביט לשחקניו ואמר להם: "רק אם נוציא פה נקודות נוכל להמשיך במאבק", ואכן שחקניו הבינו את המסר והעפילו למקום הלפני אחרון בטבלה.

עכו השיגה שלושה ניצחונות העונה, ושניים מהם היו נגד מכבי חיפה. "אנחנו מקווים כי מכבי חיפה תהיה בפלייאוף התחתון כדי שנוכל להשיג ניצחון נוסף", גיחכו בעכו בסיום. במועדון חלקו שבחים למאמן אלדד שביט שהכין את הקבוצה: "שביט הוכיח שהוא ראוי לאמן בליגת העל".

בכל מקרה, בעכו מבינים כי הקבוצה חייבת חיזוק בחודש ינואר בכדי להמשיך במאבק ההישרדות, וכבר השבוע ייפגשו המנהל המקצועי דניאל סטנצ'ו ושביט, כאשר האחרון יעביר את רשימת הישראלים בהם הוא מעוניין להמשך העונה. בנוסף, שני השחקנים הדרום אפריקאים ימשיכו להיבחן, ועד סוף השבוע תתקבל ההחלטה לגביהם.

אלדד שביט
אלדד שביט. הוכיח שראוי לליגת העל (ערן לוף)

השחקנים זכו היום (ראשון) ליום חופש וכבר מחר יתחילו בהכנות למשחק גביע המדינה מול מועדון ספורט כפר קאסם מליגה א. הקשרים ברונו איבה וגבי קניקובסקי ייעדרו מהמשחק בגלל צהובים. "אין ספק שאנחנו חושבים על הליגה אבל לא נוותר על הגביע, ולבטח לא בשלב הזה של העונה", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי