גרפיטי בדוחא נגד הנהלת סכנין: "תתעוררו ותביאו שחקנים"

אוהדי סכנין. יעודדו את הפועל בש?
אוהדי סכנין. יעודדו את הפועל בש? | צילום: ערן לוף

אוהדי הקבוצה זועמים על התנהלות ראשי המועדון וימשיכו במחאה גם מול מכבי ת"א (שני, 21:00). שחקן בקבוצה: "אם יגיע הרבה קהל אפשר יהיה להפתיע את מכבי"

(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מחר (שני, 21:00) מול מכבי תל אביב. בדומה למשחקים האחרונים גם הפעם תגיע סכנין בסגל חסר ללא הבלם מרון גנטוס שעדיין סובל משבר באפו, ובלי החלוץ מוחמד כליבאת שקרע את השריר האחורי וייעדר חודש ימים. גם החלוץ פיראס מוגרבי צפוי שלא להיות בסגל וזאת מכיוון שסובל ממתיחה ועובר טיפולים אצל ד"ר רוסנובסקי.

בקבוצה מתכוונים לעלות עם מערך זהיר של שלושה שחקנים במרכז ההגנה ורק שני חלוצים. הבלם הוותיק אברהם פאס צפוי לחזור למרכז ההגנה לצדם של סארי פלאח ועלאא אבו סלאח. בהתקפה ימשיכו שלומי אזולאי ועידן שמש.

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לעשות נקודות בבית שלנו. אם נקבל קהל גדול שיגיע לעכו אז אפשר להפתיע את מכבי". במועדון אכן מקווים כי אוהדים רבים ייעשו את הדרך מסכנין למרות היחסים העכורים בין הקהל להנהלת המועדון. חלק מהאוהדים ציירו במהלך הלילה כתובות גראפיטי באצטדיון דוחא כנגד ההנהלה. בין השאר נכתב: "תתעוררו ותביאו שחקנים". האוהדים מתכוונים להמשיך ולמחות גם במהלך המשחק כי לטענתם הסגל הקיים יכול שלא להספיק במאבקי התחתית. גם בצוות המקצועי רוצים להתחזק בתקופה הקרובה ואף מנסים להנחית מספר זרים להתרשמות. האחרון היה אקס צ'לסי פרננדו אוליביירה שהיה בישראל עד סוף השבוע, אך לא הרשים את המאמן פליקס נעים. "אנחנו צריכים לפגוע בינגו ולא לתת לשחקנים להשתקם אצלנו", אמרו במועדון.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, עלאא אבו סלאח, אברהם פאס, וונדרסון, סגס תמבי, חאלד חלאיילה, איהאב גנאיים, שלומי אזולאי, עידן שמש.

אוהדי בני סכנין. זועמים (ערן לוף)
אוהדי בני סכנין. זועמים (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי