ברק בכר: אליפות? ניצחנו פה במזל. זה היה רע מאוד

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן ב"ש לא הסתיר את אכזבתו מהיכולת של שחקניו ב-0:1 באשקלון: "לא הגיע לנו לנצח, לשחקנים אין אנרגיות". נעים זעם על איבנצ'יץ': "חוסר אחריות, איזו שטות, מה אתה עושה?" פקהארט: "נחמד להבקיע". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חזרה הערב (ראשון) למקום הראשון בליגת העל אחרי 0:1 דרמטי באשקלון. תומאש פקהארט עלה מהספסל במחצית השנייה, כבש את שער הניצחון בדקה ה-92 וסידר לברק בכר ניצחון שני העונה בתוספת הזמן על יובל נעים ואוויר פסגות שבוע נוסף. איבנצ'יץ' הותיר את המארחת בעשרה שחקנים בדקה ה-59 ועורר את זעמו של יובל נעים, שרשם משחק ליגה 11 ברציפות ללא ניצחון.

יובל נעים המאוכזב סיכם: "זה מלווה אותנו במשך כל העונה הזו. שיחקנו טוב, עמדנו טוב, מאורגן ועשינו את זה מול קבוצה מלאה בכוכבים. חוסר אחריות של שחקן שעושה כזו שטות שלא משאירה לשופט ברירה אלא להרחיק אותו. אמרתי לו במחצית שיש לו צהוב. אי אפשר להחליף כל שחקן שקיבל כרטיס צהוב. צריך שיהיה לו אחריות ושלא יעשה שטויות. אנחנו אמנם מאמנים, אבל לא קוסמים, אי אפשר לדעת מה עובר בראש של השחקן. מה אתה עושה? אנחנו שומעים את התוצאות והתחתית מתקרבת, אבל אנחנו יכולים להיות גאים בדרך. אם היינו נשארים ב-11 שחקנים היינו יכולים להפתיע כאן".

על כך שהקבוצה הלכה אחורה: "זה טבעי. שחקן אחד פחות מול קבוצה הרבה יותר טובה, אין הרבה ברירות. אלא לא היו הוראות, אבל ככה זה בכדורגל. אנחנו גאים בקבוצה שלנו כי היא טובה. הפועל אשקלון התקדמה מאוד מלפני ארבע שנים כשהיא עלתה מליגה א'. נלך הביתה, נעשה חושבים ונקווה שנתחיל לקחת נקודות במחזורים הבאים".


מוכן למאבקי התחתית. יובל נעים (דני מרון)

החילוף שביצע רגע לפני הבעיטה החופשית שהובילה לגול של באר שבע: "אין חוקים, עוז ראלי היה סחוט והיה צריך לצאת אפילו עוד לפני. הכנסנו בלם כי הייתה בעיטה חופשית ויש לו משחק ראש טוב, אבל אין לזה חוקים וזו לא הבעיה שלנו. אנחנו לא מחכים לאף קבוצה או תוצאה, אנחנו צריכים לעשות את העבודה ברגליים שלנו ואנחנו נעשה את זה. שכל אחד יעשה את העבודה שלו, גם מכבי חיפה וגם קריית שמונה, אני מאמין שאנחנו בעזרת השם נישאר בליגה"

ברק בכר אמר בסיום: "במשחק הקודם הגיע לנו לנצח כי הגענו להמון מצבים, היום לא הגיע לנו וצריך להגיד את האמת. אני לא אתנצל על כל ניצחון, אבל אנחנו נסיק את המסקנות כי היה משחק רע מאוד למעט עשר דקות במחצית השנייה. דווקא אחרי האדום הלך קשה מאוד והשחקנים לא הצליחו לייצר כלום. חשוב שניצחנו, אבל נהיה חייבים להשתפר בהמשך".

המשחקים הקשים שמצפים להפועל באר שבע: "יש לנו משחק מאוד קשה בגביע קודם, אין דרך חזרה במפעל הזה ואנחנו חייבים לנצח שם. ברור לנו שאם נראה כך זה לא יקרה. לשחק באשקלון מול קבוצה שנלחמה על חייה זה אף פעם לא פשוט. נצטרך להיות הרבה יותר טובים כי זה לא היה טוב בכלל היום. בסופו של דבר זה התפקיד שלי וזו האחריות שלי שנשחק ונראה טוב יותר. אני אנתח ואנסה לעשות שינויים כי זה לא הולך. חסרות לנו אנרגיות ונצטרך לחשוב ביחד עם הצוות איך מרימים את השחקנים".


 בכר ו-וואקמה חוגגים (דני מרון)

השער של פקהארט: "אם למישהו בקבוצה הזו מגיע, זה לתומאש. הוא מקצוען שנותן 100 אחוז ועובד מאוד קשה. אני מאוד מאושר בשבילו כי באמת מגיע לו והוא עובד כל הזמן. שער של אליפות? אולי של מזל. אנחנו רחוקים מאוד משם ונצטרך להראות הרבה יותר טוב. בעתיד נצטרך להראות יותר יכולת מאשר מזל כי מזל הולך פעם לטובתך ופעם לרעתך".

תומאש פקהארט המאושר סיפר: "זה תמיד נחמד להבקיע שער ניצחון ולעזור לקבוצה להשיג שלוש נקודות. חלק מחייו של שחקן כדורגל זה לעבור תקופות כאלה. אני עובד קשה בשביל לעזור לקבוצה ולהבקיע עוד שערים. היה קשה נגד אשקלון גם בשחק הבית וכמובן שגם היום. אחרי האדום שהם ספגו היה לנו אפילו יותר קשה מבהתחלה. מה שחשוב בסוף זה שהשגנו שלוש נקודות".


שחקני הפועל באר שבע בטירוף לאחר השער הדרמטי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי