קרויף סירב להתייחס לפנדל, בסכנין זועמים: חטא כפול

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | ערן לוף

מאמן מכבי ת"א בחר שלא לדבר על השריקה לכדור עונשין חוזר ב-0:1 על בני סכנין:"נצטרך לסבול עד הסוף, מיכה והוא עוזר לנו לשחק בכמה צורות". הקשר אמר: "לא חדים ליד השער". נעים אמר: "לא ראיתי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגת העל ננעל הערב (שני) כשמכבי תל אביב ניצחה את בני סכנין 0:1. הצהובים השיגו את ניצחונם הרביעי ברצף בכל המסגרות בזכות פנדל מדויק של וידאר קיארטנסון בדקה ה-55, לאחר שהחטיא את הראשון והחבורה של ג'ורדי קרויף קיבלה פנדל נוסף. לעומת זאת, החבורה של פליקס נעים פספסה הזדמנות לעקוף את עירוני קריית שמונה במאבק על הפלייאוף העליון.

בסכנין לא אהבו את השריקה לפנדל חוזר בו קיארטנסון הבקיע, ואמרו: "חטא כפול פרי יוצרו של שופט קוו החוץ גרע מבני סכנין צבירת נקודות. שריקה כפולה של פנדל שלא היה, אשר לוותה בפסילת הדיפה חוקית, אפשרו יתרון של הקבוצה האורחת. על פניו השיפוט נוהל נכון רק שהחטא הכפול כיסה את המעשים הנכונים".

ג'ורדי קרויף סיכם את המשחק: "אני חושב שהיינו זקוקים לניצחון. החצי הראשון היה מעולה, החצי השני היה קצת קשה למרות שהבקענו. הייתי רוצה שנבקיע עוד שער, אבל אנחנו מתקשים לעשות זאת ואנחנו צריכים לעבוד על כך. בסופו של דבר אלו שלוש נקודות".

מה הבעיה: "אנחנו צריכים להבקיע או שאנו יוצאים להתקפה מתפרצת, אנחנו צריכים לנצל את זה. ברגע שהם נכנסים ללחץ אתה חייב לדעת לנצל את זה, ואנו נצטרך לסבול עד הסוף".

הפנדל השני: "אני לא מתכוון לדבר על כך. אלו החיים, ואני לא יודע על כך מעבר לזה".

קרויף וגרסיה.
קרויף וגרסיה. "אני בטוח שהוא יצליח" (ערן לוף)

העתיד של הקבוצה: "אנחנו לא משחקים במערך קבוע. יש לנו את דור מיכה והוא עוזר לנו לשחק בכמה צורות בכך שהוא רץ בכל המגרש. יש לנו סגל גדול, שחקנים טובים והכי חשוב לשמור על רעננות. לכל משחק אנחנו בוחרים שחקנים שונים בהתאם לכל משחק. אנחנו לא 11 שחקנים אלא 22 שחקנים ונשתמש בהם".

על קרלוס גרסיה: "אני סוף סוף הצלחתי לשים אותו על הספסל כי בתור שחקן זה לא היה אפשרי. יש לו אופי נהדר ואני בטוח שהוא יצליח בכל דבר אשר יעשה בעולם הכדורגל".


קיארטנסון ובלקמן. צריכים להבקיע יותר (ערן לוף)

דור מיכה אמר: "לא היה פשוט. עשינו לעצמנו את החיים קשים כי הגענו למצבים טובים. אם הכדור היה נכנס היה יותר קל, אבל אני שמח שניצחנו מול קבוצה שתמיד קשה נגדם".

מה חסר: "היה לנו משחקים שהובלנו ואיבדנו נקודות או שנתנו לקבוצות לחזור. יש לנו בעיה שאנחנו מייצרים מצבים ולא מספיק חדים ליד השער, ואנו צריכים להשתפר בזה".

דור מיכה. זכה למחמאות גדולות מקרויף (ערן לוף)
דור מיכה. זכה למחמאות גדולות מקרויף (ערן לוף)

פליקס נעים המאוכזב אמר: "אני לא יכול להביע כי לא ראיתי את המהלך עדיין. אני הייתי רחוק מהאירוע וזה היה מהר".

היכולת במחצית השנייה: "אני לא אמרתי בתחילת המשחק משהו שונה ממה שאמרתי לשחקנים במחצית. פשוט הם יישמו את זה יותר טוב בחצי השני. הגענו לכמה מצבים טובים, היה חסר לנו הגרם של המזל בהזדמנות של שלומי אזולאי".

פליקס נעים.
פליקס נעים. "היה חסר לנו מזל" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי