בבני סכנין תקפו: "נמאס לנו להיות שק חבטות של כולם"

שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין | ערן לוף

אחרי ה-1:0 מול מכבי תל אביב, במועדון עדיין מתקשים לעכל את הטעות של לייבוביץ' עם החלטת הפנדל החוזר. ביקורת על אזולאי, שנפצע וייבדק יחד עם אבו סלאח. חלוץ בוסני הגיע להתרשמות. הקבוצה תעמוד לדין

(גודל טקסט)

גם מספר שעות לאחר ההפסד למכבי תל אביב אמש (שני), בבני סכנין טרם נרגעו מהחלטת צוות השיפוט ובראשותו של השופט גל לייבוביץ' לשרוק לפנדל חוזר לטובת הצהובים, שהכריע את ההתמודדות. במועדון הסבירו הבוקר: "נמאס לנו להיות שק חבטות של כולם. מעניין אם זה היה קורה במקרה שלנו, אז הקוון היה שורק לפנדל חוזר. הבעיה שאם נתלונן זה לא יעזור".

מצד שני במועדון אומנם הביעו סיפוק מהמשחק ובעיקר מהעובדה שלמרות שסכנין הגיעה בהרכב חסר, נראתה טוב ואף יכלה לכבוש שיוויון כאשר החלוץ שלומי אזולאי מצא את עצמו לבדו מול ראיקוביץ אך בעט חלש. "במשחקים כאלה אם אתה מקבל מצב או שניים צריך לכבוש. חלוץ ברמה של אזולאי חייב להבקיע", אמרו.

גם הפעם סכנין סיימה את המשחק עם שחקנים פצועים. עלאא אבו סלאח מתח את השריר והוחלף עוד במחצית הראשונה כאשר גם אזולאי התלונן בסיום על כך, שסובב את הברך. השניים מצטרפים לרשימה ארוכה של פצועים הכוללת את פיראס מוגרבי, עידן שמש, מוחמד כליבאת והילאל מוסא.


אכזבה גדולה. שחקני סכנין (ערן לוף) 

כבר ביום רביעי, הקבוצה תקבל אפשרות לתקן כשהיא תפגוש בסיבוב ח' של גביע מדינה את מוליכת ליגה א' סקציה נס ציונה ובסכנין לא מתכוונים לסכן את השחקנים הפצועים. אבו סלאח ושמש יעברו היום אולטרסאונד בכדי לבדוק את חומרת פציעתם. בסכנין ממשיכים לעבוד על חיזוק בחודש ינואר כאשר המטרה להחתים לפחות שני זרים. אתמול נחת בישראל החלוץ הבוסני בוחורין אטאיץ. אטאיץ, בן ה-24, הוא ממוצא בוסני-שוודי ויכול לסיים גם בתפקיד הקישור. הוא שיחק בעבר בסלטיק הסקוטית ובעונה האחרונה שיחק בז'לגיריס וילנה. הבוסני ייבחן בימים הקרובים והכוונה כי כבר עד סוף השבוע תתקבל החלטה לגביו.

מאוחר יותר, תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף החליט להעמיד את בני סכנין לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים. בדו"ח נכתב: בדקה ה-56 נזרקו למגרש מהיציע המזרחי, שאוכלס על ידי אוהדי בני סכנין, כוס פלסטיק ונפץ". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי