שחקני סכנין גיחכו מהפניה לאלישע: ההנהלה לא מבינה את מעמדם

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

יום לאחר פיטוריו של נעים, במועדון מהמגזר פנו למאמן נבחרת ישראל היוצא שסירב להצעה. אבו יונס הגיע לאימונים ושוח עם הקבוצה: "המצב לא קטסטרופה אבל חייבים להתעורר כבר מול אשדוד" (שני, 19:00, בספורט1)

(גודל טקסט)

אווירה לא נעימה הייתה היום (שבת) באימון בני סכנין. זה היה היום הראשון לאחר פיטוריו של המאמן פליקס נעים ועוזרו איימן חלאיילה, ומי שהעביר את האימון הוא מאמן הכושר הספרדי חואן קרלוס, שיעמוד גם על הקווים במשחק מול מ.ס. אשדוד (שני, 19:00, שידור ישיר בספורט2).

קרלוס עבד עם השחקנים בעיקר על החלק הטקטי לקראת משחק התחתית מול החבורה של עמיר תורג'מן. החדשות הטובות הגיעו מכיוונו של פיראס מוגרבי, שערך אימון מלא וצפוי לפתוח במשחק. מי שעוד הגיע לאימון הוא היו"ר, מוחמד אבו יונס, שאף דיבר עם השחקנים: "המצב לא קטסטרופה, אבל חייבים להתעורר כבר עכשיו מול אשדוד".

בינתיים בסכנין ממשיכים בחיפושים אחר מאמן, ואף גיששו אצל מאמן הנבחרת אלישע לוי שסירב. בקרב השחקנים גיחכו מהפנייה למאמן הנבחרת ואמרו: "כנראה שההנהלה לא מבינה את המעמד שלהם".

מועמד מועדף על פני אנשי סכנין הוא מאמן הנבחרת הצעירה מרקו בלבול, אך נראה כי גם האופציה הזאת לא תתממש. גורמים בכירים בהתאחדות לכדורגל אמרו הערב לספורט1:" אין מצב שבלבול ישוחרר ורק אם הוא יבקש לעזוב, לא נעמוד בדרכו". במידה והאופציה של בלבול לא תתממש, אז המועמדים האחרים הם טל בנין ושלומי דורה, כאשר גם שמו של אייל לחמן הוזכר כמועמד.

 אבו יונס עצבני. ימצא מאמן חדש? (ערן לוף)
אבו יונס עצבני. ימצא מאמן חדש? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי