בני יהודה בודקת אפשרות להשאיל את מרסלו לקבוצה בברזיל

מרסלו
מרסלו | מאור אלקסלסי

הכתומים רוצים להיפטר מהקשר המאכזב שהגיע ממכבי ת"א, אבוקסיס: "אם דובב גבאי יעזוב, נביא חיזוק להתקפה". גורדנה החלים לחלוטין מהפציעה, יפתח מול הפועל ב"ש (שלישי, 20:00, ספורט4)

(גודל טקסט)

בני יהודה, שהודחה ביום שישי ממשחקי הגביע, כבר במסגרת סיבוב ח', אחרי הפסד בפנדלים להפועל רמת גן מהלאומית, תצא ביום שלישי (20:00, ספורט4) למשחק החוץ הכי קשה במסגרת ליגת העל, כשתתארח אצל האלופה הפועל באר שבע בטרנר.

המאמן יוסי אבוקסיס יחסר את הקשר יובל אשכנזי, שסובל מפציעה בשריר הארבע ראשי וצפוי להיעדר כשלושה שבועות. מי שיחזור להרכב הוא הקשר רועי גורדנה, שהחלים סופית מניתוח הבקע שעבר ואף קיבל דקות כמחליף, בהפסד בגביע.

בתוך כך, ממתינים בשכונה להתפתחויות בנוגע לחלוץ דובב גבאי, שסיכם עקרונית את תנאיו בהפועל אשקלון, כפי שפורסם בספורט1. שחקן נוסף שצפוי לעזוב במהלך חלון ההעברות, הוא הקשר הברזילאי מרסלו, שהושאל בתחילת העונה ממכבי ת"א, אך לא הצליח להשתלב מקצועית בקבוצה. לספורט1 נודע שבבני יהודה בודקים אופציה להשאיל את הקשר לקבוצה בברזיל בהשאלת משנה ויתכן שכבר השבוע תהיינה התפתחויות בנושא. בקבוצה רוצים לפנות מקום לזר נוסף וגם לחסוך לפחות חלק מהשכר של השחקן. קבוצת האם, מכבי ת"א, לא צפויה להתנגד.

"אנחנו כמובן מאוכזבים מהתוצאה בגביע". אמר אבוקסיס לקראת המשחק. "אנחנו מאוכזבים כי גם נגד רמת גן בגביע וגם במחזור הקודם נגד הפועל חיפה, שלטנו במשחקים ויצאנו בלי כלום. כדורגל זה הספורט היחידי בו אתה יכול להיות טוב יותר ולא לנצח וזה מה שקרה לנו בשני המשחקים האחרונים. זה מאכזב כי השחקנים הגיעו מוכנים. לא הביכו אותנו בשני המשחקים האלה מבחינה הגנתית וזה מאכזב. גם בגביע הגענו לארבעה מצבים של מאה אחוז ולא כבשנו. בפנדלים זה כבר עניין של מזל. לא נעים להפסיד בשלב כזה, אבל אני לא כועס על השחקנים שעשו הכנה טובה".

מרסלו. בדרך חזרה לברזיל (מאור אלקסלסי)
מרסלו. בדרך חזרה לברזיל (מאור אלקסלסי)

המשחק הקרוב נגד האלופה: "אנחנו מגיעים למשחק הכי קשה שיש בליגה בבאר שבע, מול הקבוצה הכי טובה, האלופה פעמיים, במגרש שאף אחד לא ניצח אותם שם. אנחנו נתאושש מ-120 הדקות בגביע ונגיע מוכנים. נרגיש את השחקנים בשני האימונים הקרובים ולפי זה נחליט מי ישחק. נצטרך לדעת לשחק בחוכמה נגדם. היכולת שלנו טובה ורק שהמזל קצת יחזור אלינו. אני מאמן לא רק של ניצחונות, ואני יודע להגיד לשחקנים, גם אחרי הפסדים שאני מעריך את ההקרבה, הלחימה והמשמעת".

העובדה שהפסד נוסף יוכל לגרום לרצף של שלושה הפסדים: "אנחנו משחקים כדורגל ויש תקופות יותר טובות ופחות טובות. בתקופה הזו אנחנו דווקא משחקים טוב, אבל המזל לא איתנו. אם היינו משחקים רע ומראים ירידה ביכולת אז זה משהו אחר".

אבוקסיס. לא אוהב להעמיס את הסגל (דני מרון)
אבוקסיס. לא אוהב להעמיס את הסגל (דני מרון)

התוכניות לחלון ההעברות שנפתח: "יש שחקנים שאם ישוחררו, נביא חיזוק מקומי על עמדות שנצטרך. אם שחקנים יעזבו, נביא תחליפים בחלק ההתקפי כמובן ונדע כבר בשבוע הקרוב. מצד שני לא נעמיס שחקנים סתם, אלא אם כן נמצא שחקן שבוודאות יוכל לעזור לנו. אל תשכחו שקיבלנו בחזרה את רועי גורדנה שחוזר מפציעה בדיוק עכשיו. אם דובב גבאי למשל יעזוב, נרצה לצרף שחקן להתקפה ויש לנו גם מקום לזר נוסף. בסך הכל יש כאן סגל טוב ואני לא אוהב סתם להעמיס על הסגל וליצור סתם מצב של כאלה שלא מתלבשים ולא מרוצים כי זה יוצר אווירה לא טובה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי