ורגוץ' ייעדר מול מכבי תל אביב, תירם עשוי להחליפו

איסמעיל ריאן מול ברנקו ורגוץ'
איסמעיל ריאן מול ברנקו ורגוץ' | דני מרון

בלם נתניה, שנפגע מול הפועל חדרה בידו, יחמיץ גם את המשחק מול מ.ס. אשדוד. דראפיץ' וברדה מתלבטים בין גולדנברג לכחלון, כשגם קוסטנטינוס עשוי לפתוח. צעירי אינו מתכנן לעזוב למרות הפיחות במעמדו

(גודל טקסט)

בלם מכבי נתניה ברנקו ורגוץ', ייעדר מצמד המשחקים הקרוב מול מכבי תל אביב ביום שלישי ומול מ.ס אשדוד, לאחר ששבר את ידו במשחק הגביע ביום שישי מול הפועל חדרה. ורגוץ', שבניגוד לחברו למרכז ההגנה, טים הויבך, שיחק ולא נח, צפוי להיות מוחלף על ידי דודי תירם.


בצוות המקצועי עדיין לא תירגלו את ההרכב הפותח, אך ההתלבטות היא בין חגי גולדנברג לויקי כחלון בעמדת המגן הימני, כאשר בסיטואצייה מסויימת גם עדי קוסטנטינוס מועמד לפתוח. צוות המאמנים ערך הבוקר (ראשון) לשחקנים אסיפה שעסקה בנוגע לסגנון המשחק של מכבי תל אביב והשחקנים המובילים. "מה שהיה בגביע היה ומה שחשוב זה שעלינו לשלב הבא. צריך לשים את זה בצד כי אנחנו חוזרים לליגה", אמרו צוות המאמנים לשחקנים.

 


דידייה קוגבנייה חזר לאימונים מלאים לאחר ששב ממולדתו והטיפול שעבר סייע לו להחלים מפציעתו. גיא גרוס, ישוב ב-24 השעות הקרובות משיקום באיטליה ובקבוצה מעריכים כי ישוב בימים הקרובים לאימונים מלאים. בצוות המקצועי מאוד מאמינים בבלם ולמרות עונה עמוסת פציעות, בקבוצה לא מתכוונים לוותר עליו. בן צעירי, אשר במעמדו חל פיחות לאחרונה וגם כשקובי מור קיבל מנוחה במשחק הגביע, לא פתח, לא שוקל לעזוב בשלב זה את הקבוצה.


ייעדר מול סגנית האלופה. ורגוץ' (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי