מימר לשחקנים: "לכל תקופה רעה יש סוף", ריאן יפתח אצל סילבס?

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

המאמן ערך אסיפת מוטיבציה לפני המשחק של מכבי פתח תקווה מול עירוני קריית שמונה (שלישי, 19:00), פסר הוסיף במסיבת העיתונאים: "אנחנו אכזבת העונה". צעירי מחוץ לסגל, סילבס מתלבט לגבי עמדת המגן הימני

(גודל טקסט)
"לכל תקופה יש סוף. גם כשטוב זה לא נמשך לנצח וגם כשרע זה נגמר בסופו של דבר. התפקיד שלנו הוא להישאר חזקים ולעזור לעצמנו לשנות את המומנטום". כך אמר שרון מימר לשחקני מכבי פתח תקווה באסיפה שקיים אתמול (ראשון) לפני אימון הקבוצה.


כידוע, מכבי פ"ת תגיע למשחק הבית מול עירוני קריית שמונה (שלישי, 19:00), אותו מגדירים במועדון כ"מלחמת עולם", לאחר ההפסד הצורב וההדחה מגביע המדינה על ידי הפועל כפר סבא ולאחר רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון ליגה, מאז הניצחון ב-25.11 על הפועל עכו. גם עבור המאמן שרון מימר מדובר במשחק חשוב, שכן הפסד לק"ש יעלה את מפלס הלחץ במועדון לגבהים חדשים ועלול להוביל את ראשי המועדון לבצע זעזוע.



במסיבת העיתונאים הבוקר לקראת המשחק אמר מימר: "הכי חשוב שלא נישבר, לא נפסיק לעבוד ונתקן את הדברים שפחות טובים. יש תקופות פחות טובות וכרגע אנחנו מאכזבים, אבל נעבוד כד לשנות את זה. הראינו במשחקים האחרונים שאנחנו קבוצה טובה, אבל לא ניצלנו מצבים כדי לנצח. עם קצת ביטחון ומזל נשתפר ונצא מזה".



פסר. מסכים שמדובר באכזבת העונה (דני מרון)


לצד המאמן ישב נאור פסר: "היה מאמן אחר בתחילת העונה ואני לא אכנס לבניית הקבוצה, אבל יש פה סגל טוב וצוות טוב. נעשו טעויות, אני לא יודע לומר מה לא עובד ואפשר להגיד שאנחנו אכזבת העונה, אבל אנחנו רוצים לחזור לנצח ולשחק כדורגל טוב. אנחנו גם מרגישים את התחתית וצריכים לצבור נקודות. עברתי כאן תקופות קשות יותר שאני מקווה שלא נגיע אליהן. אנחנו צריכים להתעורר עכשיו ולברוח מהתחתית, כדי שאולי גם נהנה מכדורגל בהמשך העונה".


לאחר מסיבת העיתונאים נערך האימון המסכם את לקראת המשחק החשוב. הבשורה המאכזבת מבחינתו של המאמן שרון מימר היא ההחמרה בפציעתו של לירוי צעירי בכף הרגל. צעירי, ששיחק מול בית"ר ירושלים, תוכנן לשחק כ-20 דקות בלבד מול כפ"ס, אך בשל פציעתו של עומר דנינו הוא שולב ל-40 דקות והחמיר את מצבו. כעת הוא ייעדר מחר מהסגל וזמן ההחלמה עשוי לנוע שוב סביב שלושה שבועות. בנוסף, גם המגן נאור פסר סובל מרגישות במפשעה ולא קיים אימון מלא.


המאמן שרון מימר לא תרגל את ההרכב הפותח ומתלבט בעיקר בחוליית ההתקפה בין יובל אבידור ושלומי ארבייטמן כאשר גם גריגורי טאדה עשוי לפתוח. עודד אלקיים שלא היה בסגל צפוי לחזור ואולי אף לפתוח, אם פסר לא יהיה כשיר. יוסי גינצבורג עשוי להמשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות. מימר מתלבט בין מעבר לשלושה בלמים ואז עידן אדהנני יפתח או מערך של שלושה קשרים ואז יובל שבתאי יפתח.


בנושא הרכש, כפי שפרסמנו אמש, קיימת התקדמות במו"מ מול חלוץ מכבי חיפה, עומר דמארי, כאשר בקבוצה מביעים אופטימיות לגבי הסיכוי ששחקן הבית יחזור ללבוש את המדים הכחולים. מנגד, בסביבתו של דמארי מבהירים כי עדיין הם אינם יודעים מה יעלה בגורלו. למרות זאת, כל שנותר הוא פנייה רשמית של פ"ת לחיפה ולא נראה לעין שהירוקים התנגדו לביצוע המהלך.




עומר דמארי. בסביבתו ממתינים להודעה ממכבי חיפה (ערן לוף)


בעניינו של שלומי ארבייטמן, גוברים הסיכויים שהחלוץ יישאר בסופו של דבר בפ"ת עד תום העונה, כאשר נכון להבוקר המו"מ מול הפועל תל אביב נקלע למבוי סתום. הפועל אשקלון וגם בני סכנין עדיין מתעניינות בחלוץ.


סילבס: "המשחק מול פתח תקווה יהיה חזק ועצבני"
דריכות שיא בעירוני קריית שמונה לקראת המפגש מול המלאבסים. הצפוניים יגיעו למשחק הזה בתקופה לא טובה ואף ספרה שלושה הפסדים ברציפות כאשר שניים מהם היו במשחקי הבית. בניגוד לשאר הקבוצות בליגת העל, קריית שמונה לא שיחקה במפעל הגביע וזאת לאחר שמשחקה מול הפועל עפולה נדחה ליום שלישי הבא.


חיים סילבס התייחס לתקופה הלא טובה: "לא הולך לנו לאחרונה מבחינת התוצאות ואנחנו בתקופה לא טובה ומרגישים את זה גם בחדר ההלבשה. החוכמה זה להתחזק ולצאת לדרך חדשה. למזלנו זה כדורגל ומשחקים משבת לשבת ובמקרה הזה ביום שלישי ויש לנו הזדמנות לתקן. נגיע מוכנים אבל מצפה לנו משחק חזק ועצבני ונשתדל לעשות את העבודה". בקריית שמונה מתלבטים בין שתי עמדות. ההתלבטות הראשונה היא בעמדת המגן הימני בין אמיר נאסר לבין איאד אבו עביד והעמדה השנייה בחלק ההתקפי בין שון וייסמן לבין איסמעיל ריאן. נראה כי נאסר וריאן יהיו אלה שיתפסו בסופו של דבר את המקום ב-11.



ריאן. יפתח? (ערן לוף) 


הרכבים משוערים
מכבי פתח תקווה: יוסי גינצבורג (צחי גיגי), נאור פסר (עודד אלקיים), תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, אורי מגבו (רישאר תומא), רומריו פירס, יניב בריק, יובל שבתאי (עידן אדהנני), מנור סולומון, לידור כהן, יובל אבידור (שלומי ארבייטמן/גרגורי טאדה).


עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נאסר, קרלוס קוויאר, מרקוס דיניז, סאן מנחם, עדן שמיר, אפונסו טיירה, אחמד עאבד, איסמעיל ריאן (שון וייסמן), נייגל האסלבנק, שובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי