גורדנה: יש לי הרגשה טובה לגבי המשחק הזה

רועי גורדנה
רועי גורדנה | עדי אבישי

קשר בני יהודה לקראת המפגש מול הפועל באר שבע (שלישי, 20:00, ספורט4): "משחק שלא צריך לדבר עליו. נכון שעזבתי בטונים לא נעימים ואמרתי לעצמי בעבר 'בוא ננקום בהם', כבר שיחקתי נגדם, זה עבר וזה נגמר"

(גודל טקסט)

בני יהודה, שהפסידה בשני המשחקים האחרונים שלה, להפועל חיפה בליגה והפועל רמת גן בגביע המדינה, תגיע מחר (שלישי, 20:00, ספורט4) לטרנר, למשחק החוץ הכי קשה בליגת העל, נגד האלופה הפועל באר שבע. יוסי אבוקסיס, צפוי לערוך שינוי במערך שרץ בשבועות האחרונים, כאשר איציק עזוז ישוב להרכב ויפתח בחוליית הגנה מעובה של שלושה בלמים.

בן תורג'מן צפוי לחזור להרכב במקום אלי בלילתי, בעמדת המגן השמאלי. הקשר יובל אשכנזי פצוע וייעדר כשלושה שבועות והמועמדים לפתוח במקומו הם אליאל פרץ, או רועי גורדנה שהחלים מפציעה. מאוויס צ'יבוטה סובל מפציעה קלה והוא בספק למשחק. "אנחנו באים אחרי הפסד לא נעים בגביע, לא ציפינו להיות מודחים כבר בשלב הזה", אמר רועי גורדנה שחוזר לסגל אחרי פציעה ארוכה. "אנחנו נשב, נראה את הווידאו, נראה מה היה טוב, מה לא היה טוב ונמשיך למשחק הבא".

על ההכנה למשחק בבאר שבע: "תמיד, בכל נקודת זמן ולפחות בשנים האחרונות, הפועל באר שבע זה משחק שלא צריך לדבר עליו או התכונן אליו מנטלית. אנחנו באים מוכנים ב-100%, זה המשחק, בעיני לפחות, הכי קשה בליגת העל. נצטרך לבוא ולתת את המקסימום, להיות ביום טוב שלנו, ולצפות שהם יהיו ביום פחות טוב ואנחנו מאמינים בעצמנו במשחק הזה".


מוכן למפגש מול האקסית. גורדנה (עדי אבישי) 

על האכזבה בעקבות ההדחה מהגביע וההפסד לחיפה בליגה: "ברמה האישית אני לא מגיע למשחק עם מה שעשיתי לפני. אם תעלה עם זה, לטוב ולרע, זה יכול למשוך אותך למקומות לא טובים. אנחנו באים למשחק הזה עם דף חלק, חדש ובאים לעשות תוצאה טובה, משחק טוב ולהיראות טוב. יש לי הרגשה טובה לגבי המשחק הזה".

החזרה האישית שלו למגרשים: "כבר הרגשתי שאין לי כוחות לפציעות האלה יותר, אני מקווה שזו הייתה הפציעה האחרונה. היה קצת מרגש לחזור אחרי חודשיים כמעט. אני מרגיש טוב ושיחקתי כמעט 40 דקות. גם אם מנצחים וגם אם מפסידים, לראות את החברים מהצד, אפילו באימון צוחקים ומשחקים ובועטים, אפילו ויכוחים שאתה רוצה להיות חלק מהם ביומיום, זה ממש היה חסר לי".

בעקבות היכולת הטובה שאתה מציג העונה, אתה מרגיש תחושת פספוס על הקריירה שלך: "כיף לי וטוב לי בבני יהודה. זה אולי חדר ההלבשה הכי טוב שהייתי בו. אנשים מאוד חמים. אבל לגבי הקריירה שלי, אפשר להגיד שלא נהניתי ממזל בקריירה. חוויתי בנקודות זמן לא טובות, פציעות לא נעימות, גם בתחילת העונה הזאת הפציעה הזו קטעה יכולת טובה. אבל אני רק בן 27, נחזור להתאמן, לעבוד קשה ואני בטוח שהיכולת תחזור ושהשנה הזאת גם תסתיים טוב לבני יהודה בעזרת השם".


לא מחפש נקמה. גורדנה (דני מרון) 

המפגש מול האקסית, ממנה נפרד בטונים צורמים: "כשהייתי צעיר יותר זה היה משפיע עליי יותר. נכון שעזבתי בטונים לא נעימים ואמרתי לעצמי בעבר ‘בוא ננקום בהם', כבר שיחקתי נגדם, זה עבר וזה נגמר. באמת שהם כבר לא מעניינים אותי. אני נמצא במקום אחר לגמרי, מקום שטוב לי בו וכיף לי בו".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, איציק עזוז, אעיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, אליאל פרץ (רועי גורדנה), יונתן כהן, אלמוג בוזגלו, נריוס ואלסקיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי